hebben jullie dat nou ook?

Discussie in 'De lounge' gestart door miffy11, 16 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Ik heb dat ook vaak en ook een paar bekende tegengekomen. merk wel dat ik nu soms denk oh jeeh opletten wat ik hier allemaal meld want anders weet iedereen het dalijk. Je bent niet echt anoniem meer.

Bijv. als ik weer zwanger probeer te raken hoeft niemand dat in mijn omgeving te weten en vooral niet van een ander.

Ik vertel ook weleens dat ik op het forum zit, maar ergens voel ik me dan best stom.. ik weet niet hoe ik het uit moet leggen.
    Tis misschien raar dat je zoveel deelt met vreemde.

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik kom niet uit Kerkdriel, maar ken er wel een aantal mensen. :p

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Hahaha, ja dat was grappig. Echt heel toevallig, en leuk dat je toen een krabbel had achtergelaten! :)

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hihi kzal proberen niet te schrikken:D

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Ow toevallig, zo groot is 't niet! Ook van dit forum? *bennietnieuwsgierigbennietnieuwsgierigbennietnieuwsgierig*

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Nee... eigenlijk nog nooit gehad, maar na het lezen van dit topic ga ik het me vast afvragen hahahaha

7. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    haha, nee dat heb ik nou nooit, echt niet.

8. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb laatst een poes bij iemand opgehaald.
    Ik had vantevoren haar hyve's gevonden en kwam erachter dat we een aantal dezelfde vrienden hadden.....van zp dus!

Durfde het niet te vragen verder,maar waarschijnlijk heb ik dus iemands poes van hier;)

9. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Toch een meeting he;)

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nee, niet van het forum. Tenminste, voor zover ik weet niet haha. :D Ik zal je even pb-en. ;)

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Wat grappig dit heb ik ook heel vaak.

Zelf zeg ik ook vaak tegen mensen dat ik hier anoniem zit.
    Maar bij het CB bijvoorbeeld denk ik het heeel vaak.
    En als ik bij profielinfo zie dat ze uit mijn regio komen denk ik ook altijd even na.

Heb trouwens 1 iemand van zp in het echt gezien zonder dat ze het zelf weet, op mijn werk! Echt geinig hihihi....

12. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Zouden er ook BN'ers op het forum zitten?

13. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Vast wel... de vrouw van Kluun zat er op (dat stond dan weer in zijn boekje) :D

Het voelt soms idd wel stom om te zeggen dat je op een forum zit over je zwangerschap... maar goed, dat voelt altijd nog minder stom dan dat je bij je vriendinnen moet gaan vragen hoe zij hun eisprong voelen en zij je dan moeten uitleggen over afscheiding enzo :D. Eerlijk gezegd ben ik echt dolblij met het forum, en sinds onze miskraam ben ik ook niet meer zo preuts met vertellen. Als ik weer zwanger ben schreeuw ik het van de daken!

Dus mochten mensen deze ex-...dammer in Amersfoort herkennen, laat het weten (of nee, toch maar niet... ik schrijf ook wel eens behoorlijk persoonlijke dingen die de buurvrouw echt niet hoeft te weten.)

14. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hier ook 1 uit Zoetermeer :D

Denk het ook wel eens hoor. Ik heb hier wel iemand leren kennen die ook bij de julimoeders schreef en later bleek dat haar zoontje in dezelfde groep kwam op het kdv als mijn zoontje :D
    Dus dat was weer omgedraaid :p

15. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Oooow jah en heb ook nog een hele tijd in Wormer gewoond en daar kennen veel mensen elkaar :p

Deel Deze Pagina