hier ook dagelijks met tranen in mn ogen naar hem aan het kijken. wat kan een mens toch gelukkig zijn. al zou de hele wereld om me heen weg vallen, als ik hem heb dan komt alles goed. shit zit nu al weer te janken hahaha
Oh ja heel herkenbaar. Ondanks dat ik soms ook echt heel erg knorrig van haar kan worden als ze dan met dat koppie bij me komt en op haar manier een knuffel, kusje of glimlach geeft dan smelt ik. Ik kan nu al een traan laten als ik me bedenk dat ik over een week of 3 alweer haar eerste verjaardag vier.
Och, hou maar op!! Sinds ik mama ben, ben ik echt een zacht gekookt ei geworden. Kan om alles wel huilen! De eerste keer dat ie zich optrok in de box had je me moeten zien. Hij helemaal trots en blij, en ik met tranen in mijn ogen.
jep hier nog zo een hoor hahahaha. Ik vind de ochtend altijd zo enorm fijn!! Dan maak ik hem wakker en dan gaat hij zich zo heerlijk uitrekken en dan dat kreuntje zuuucchhtt zoooo lief. Dan gaan die oogjes open, zeg ik goeiemorgen schatje en hupsakee een big smile En tijdens de eerste fles, lekker rustig op zijn kamertje ligt hij nog lekker beetje wakker te worden en mij aankijken met die mooie grote kijkers, tja dan wiggelt er wel eens een traantje over mijn wang ja. Naar mijn idee is dit oneindige liefde voor iemand voelen. Wat een ervaring zeg!!!
Oh ja.. Zo vaak! Als ik savonds alleen met mn meissie op de bank zit, en ze zit lekker tegen me aan met dr speentje in dr mond tv te kijken, dan friemelt ze aan mn armbandje, en dan kijkt ze soms zo lief en schattig omhoog. En aait dan even over mn bovenarm! Zo lief.. Dan moet ik vaak echt ff huilen, en als ik dat dan doe.. Komt ze vaak nog dichter tegen me aan zitten.. Heel apart! In het weekend ook als papa/vriend weer thuis komt na 5/6 nachtjes van huis te zijn geweest, dan zie ik die kleine echt stralen en nog gelukkiger worden als ze papa ziet. Die momenten zijn zo mooi! En die band die ze met dr papa heeft.. Geweldig is dat, ja dan voel ik me echt zo gelukkig en het is zo bijzonder allemaal! Ik huil zo vaak haha
haha hier ook heel vaak als ik zijn kamertje binnen kom, krijg ik zo'n stralende lach waar ik van kan smelten.. Vanmorgen tijdens de fles lag hij zo lekker op schoot, kan daar echt van genieten En idd, als papa na 1 of 2 weken weer thuis komt, is hij zo blij Helemaal vrolijk en mama is dan echt niet meer interessant, hij weigert om te gaan slapen, want tja, papa is toch echt leuker dan het bedje hoor
Zeker weten! Ik kan overal wel om janken bijna. Ze is net in haar wippertje in slaap gevallen en dat ziet er echt lief uit, ze is ook alweer zo groot geworden, ongelooflijk. Ik heb nu een brok in mijn keel. Van de week zaten we ook met z'n tweetjes op de bank en dan ben ik ZO gelukkig!
Ja hoor, ik ga 's avonds altijd even kijken bij Vigo en als ik hem dan zo lief zie liggen slapen, soms met zijn duimpje nog in zijn mond en helemaal opgekruld tegen zijn voeteneinde, dan barst ik bijna in tranen uit van ontroering. En elke avond weer .