Hallo iedereen, 27 en 28 maart had ik beide ochtenden een licht tweede streepje. Geen tuur streepje maar ook geen knal streep. Vanmorgen opnieuw getest en deze is helemaal wit, op de controle streep na. Is er nog hoop? Ik heb helemaal geen buikpijn of iets dergelijks en ook geen bloed verlies. Als het goed is heb ik tussen 3 en 9 maart mijn eisprong gehad. Ik ga maandag naar de huisarts omdat mijn ovu testen positief bleven. Dit heb ik nog niet getest.
Ik heb het zelfde gehad, bij mij eindigde dat helaas in een vroegtijdige miskraam. Maar heb hier ook een verhaal gelezen en diegene had 2 dagen later wel een posi test. Bij mij liepen de testen niet op, en na bloedverlies bleven ze wit.
Ik heb ook hetzelfde gehad.. 9 en 10dpo een duidelijk licht streepje.. 11 en 12dpo steeds lichter en 15dpo ongesteld geworden.. ook heel vroeg misgegaan helaas!
Welke testen heb je gebruikt ? Toevallig die van de kruitvat? Ik had het ook en vandaag een negatieve test van een ander merk. Schijnt dar de KV testen erg slecht zijn geworden
Ja, ik heb 2 dagen voor ik bloed verloor posi getest en toen ik bloed ging verliezen nog eens getest en toen was hij wit.
Ja houd jullie op de hoogte! Ik heb getest met kruidvat 2v5. Maandag afspraak bij de huisarts. Ik hoop zo dat het goed is.
Wevin hier het zelfde bijna op 27maart mega licht posi getest onder het licht houden en dan zie je het, die onzekerheid is zoo irritant heb daarna ook helaas 2 x nega getest, morgen ook maar even bellen voor mischien toch maar een bloedtest ben inmiddels nu 9 dagen over tijd
Ja ik haf maanden en woensdag een licht streepje echt een tuur streep en gister negatief getest met een ander merk geen tuurstreeo Of iets te bekennen. Ondertussen ben ik ook nog steeds niet ongesteld. Pff
Vanmorgen bij de huisarts geweest. Zij raadde aan om te gaan temperaturen. Ondertussen neemt ze contact op met de gynaecoloog. Als het goed is word ik dan terug gebeld. Nog weer afwachten. Gelukkig nam ze me wel heel serieus.
Ik denk dat ik testen nog maar uitstel. De laatste was negatief en ik merk dat het me een beetje opvreet. Ik zag de huisarts de aantekening maken en hierbij zette ze ook pcos met een cirkel er om heen. Ik hoop vandaag nog iets te horen. Bah het houd me enorm bezig.