Hebben jullie dat nou ook?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door SportySteenbok, 28 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

14 mrt 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    De werkdag vordert en ik heb nu al zin om dochterlief straks van het kdv te halen :)

2. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Herkenbaar. Niet erg om te werken op zich maar kijk toch al weer uit naar moment dat ik dochter weer kan zien.

3. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Kan het me zo voorstellen, daarom ben ik blij dat ik hooguit een half dagje weg ben.

4. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    ja graaag!!! dat snoetje als ze me ziet, dat ze met dr armpjes omhoog lopend op dr knietjes op me af komt (wat een soort van slow-motion effect geeft :D) en dan die armpjes om mn nek....

pffff wat doe ik hier nog??? :(;)

5. Liesjhie

Liesjhie Actief lid

14 mrt 2013
    111
    0
    0

haha, door wat jij schrijft vraag ik me dat nu ook heel erg af! :S

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik ben blij dat ik straks mag gaan werken :p ik werk wel maar part time en als het druk is op het werk mis ik nog maar 2 wakkere uurtjes per dag.
    Maar hij zit nu denk ik in een hele grote sprong dus ik ben echt blij dat ik na 2 weken straks mag gaan werken :D

7. angelab

angelab Lid

17 apr 2013
    56
    0
    0
    Jaaaaaa hoe lekker het ook is om even te werken en even niet bezig te zijn met slaapjes, flesjes etc. het ophalen einde van de werkdag kijk ik ook elke keer weer naar uit. Onze kleine man gaat naar de oma's, ik moet oppassen dat ik niet elk uur een appje stuur om te vragen hoe het gaat hihi

8. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik kan ook niet wachten om mijn kleine weer op te halen van het kdv!
    Mis zijn stralende ogen en grote lach zo erg..
    Maar fulltime thuiszitten zou ook niks voor mij zijn. Vind de weekenden soms pittiger dan de werkweek. Ookal geniet ik wel van elk moment samen.

Deel Deze Pagina