hallo ik ben claudia ik ben nu meer dan een jaar bezig om zwanger te worden maar wil maar niet lukken wat moet ik doen? kan het aan mn man liggen hij heeft namelijk een 1 balzak die 13 jaar jonger is zeg maar. hij heeft 13 jaar in zn buik gezeten wie kan me hier bij helpen ik weet het namelijk ff niet meer help help alvast bedankt
als jullie al meer dan een jaar bezig zijn, zou ik een afspraak maken bij de gyn en zorgen dat je (mits het nodig is) hem of haar een temperatuur lijst kunt geven van je laatste (3) cyclussen.... met hem of haar zul je dan verder bespreken hoe en wat, soms zeggen ze als je nog jong bent probeer het nog 3-6 mnd en kom dan weer terug als het nog niet gelukt is, maar als je een goeie begripvolle gyn hebt zal ie misschien wel al beginnen met een zaadonderzoek van je partner, en mocht dat goed blijken te zijn zullen ze ongetwijfeld bij jou bloed trekken om na te gaan of je het hormoon aanmaakt om eitjes te laten rijpen en vervolgens na je eisprong om te checken of je idd een eisprong hebt... dus wat jij nu moet doen is simpelweg de telefoon pakken (maandag dan he) en je huisarts bellen en dat je een verwijsbriefje wilt hebben voor de gyn.... succes liefs smoekie
Ik zou ook de huisarts bellen om doorgewezen te worden naar het ziekenhuis, suuces meid. Ik hoop dat je niet de MMM hoef en snel zwanger zal zijn.
dankje jullie wel voor de antworden en het steun hij woord inderdaad door gewezen voor een sperma onderzoek dus het is even afwachten alvast bedankt