Hallo, Ik zit met een vraagje. 7 juni is mijn ongesteldheid na de laatste pil geweest en nu dacht ik maandag dat ik weer ongesteld ben geworden. Dit heeft 2,5 dagen geduurt en het bloed was nog niet eens de helft van normaal. Nu merkte ik gister op dat ik meer van die bultjes op mijn tepelhof krijg en sinds vanochtend ben ik misselijk....Zou ik zwanger kunnen zijn volgens jullie? Ik denk dat als ik morgen nog misselijk ben, ik een test ga halen maar vind het ook wel vroeg om al te testen. Is 2,5 dag ook gewoon ongesteld zijn? Liefs
Hi girl84, Helaas kan het na stoppen met de pil een hele poos duren voor je normaal en regelmatig ongesteld bent. En ongesteld worden terwijl je zwanger bent komt maar heel erg zelden voor... je kunt er natuurlijk altijd een testje aan wagen! Succes, Deetje
sinds ik gestopt ben met de pil is mijn menstruatie van ongeveer 6 naar 3 dagen gegaan. Dus het kan heel goed zijn dat je aan je nieuwe cyclus bent begonnen.
Bedankt voor jullie reactie. Ik denk dat ik het gewoon nog maar even afwacht. Het lijkt soms wel alsof je jezelf weer opnieuw moet leren kennen na de pil, alles is vreemd en raar en natuurlijk hoop je vanaf dag 1 op een klein wondertje