En dan wel iemand van het verleden? Ik dus wel kwam ik vannacht achter. We gingen stappen in Arnhem en ik kwam daar 'oude' vrienden tegen van de tijd dat ik nog in de achterhoek woonde. Hartstikke leuk en gezellig, alleen mijn 'ex' was er ook bij. Hij was een oud collega van me, we werkten veel samen, was gelijk een klik en vonden elkaar leuk. Hij had een vriendin, ik een vriend dus verder weinig contact gehad. Op een gegeven moment sprak ik heb 2 jaar terug weer vaker, we gingen samen uit en bleven bij elkaar slapen. Er leek echt iets te ontstaan, tot een vriendin van me het voor me verziekte bij carnaval. Die heeft een heel lulverhaal opgehangen daar, omdat ze zelf alle aandacht wou, bleek achteraf. Nou goed, hij uit het oog, niet meer gesproken, niet meer gezien. Sinds afgelopen zomer spreek ik hem wel ns via msn, heel sporadisch en dan gewoon leuke gesprekken die eigenlijk nergens over gaan. Ik heb een vriend, woon samen en ben gelukkig! Is hij gister ook in Arnhem! Was heel gezellig, met elkaar gekletst enzovoort. Was erg leuk zo met zijn allen weer bij elkaar te zijn. Toen ik hem zag, kreeg ik het wel even benauwd. Ik merkte zelf dat ik er van schrok, probeerde hem niet teveel aandacht te geven, maar was lastig. Ik heb een zwak voor die jongen. Ook al spreek ik hem jaren niet, als ik hem zie is het weer als vanouds. Haha, wou t even van me afschrijven. Hebben jullie dit ook als jullie een oude bekende tegenkomen? Waar je wellicht iets mee hebt gehad of juist niet? Voel me best apart nu, haha.
jahoor, heb ik ook. Alleen doe ik er niets mee. Op het moment zijn we ook niet on speaking terms zegmaar. Gevoel is bij hem ook zo, alleen kan hij het niet verkroppen dat ik gelukkige getrouwde mama ben...
gehad. nu niet meer. heb hem wel al een hele poos niet meer gezien dus weet niet hoe het is als ik hem nu weer zou zien. maar ik zoek hem ook niet meer op via hyves of sms. eerst nog wel soms maar ik heb er helemaal geen behoefte meer aan.
hmm nee, eigenlijk niet. Maar was ook 15 toen ik met vriendlief iets kreeg, dus echt over exen kun je dan nog niet praten he
Ik doe er ook niks mee hoor. Weet heel goed wat ik wel en niet kan/mag doen. Schrok er alleen best wel van dat het nu nog steeds is, terwijl we samenwerkten in 2005. Is toch al best lang geleden haha.
Heb het ook hoor. Heb ooit wat gehad met iemand die een relatie had, is dan ook niets geworden en hoewel het al jaren geleden is, blijf ik een zwak houden voor diegene. Precies wat Devilschase zegt, zolang je er niets mee doet, geen probleem.
Ja hoor, hier ook! Met een ex van jaren geleden. Maar steeds als we allebei vrijgezel waren kwamen we weer bij elkaar. En nu doe ik er uiteraard niks meer mee.
ja heb ik ook heel erg met iemand gelukkig woont hij nu in canada hihi hij heeft het ook bij mij, heel maf is dat.
Ja ik heb dat ook. Ik heb alleen nooit een relatie met hem gehad. Leerde hem kennen toen ik al een relatie met mn vriend had. Maar ach ik spreek gewoon niet meer met hem af.
Oh, haha. Achja, het is zoals het is. Ga er het contact met de jongens niet voor verbreken. Het is niet vervelend, hij is niet vervelend richting mij dus ik vind het goed zo. Kan gelukkig heel goed mijn eigen grens aangeven en als het echt te erg word (mijn gevoel) dan toch maar geen contact meer.
hier was/is het ook wederzijds. wij zeiden weleens tegen mekaar dat er iets chemisch was tussen ons hahaha. maar we wisten ook allebei dat we het nog geen dag met elkaar zouden kunne uithouden. pffff wat is die gast eigenwijs zeg!
Dat hebben wij dus ook. Hij valt op blond, ik ben donker (qua haar). Hij is van de rock, ik van de house/hardstyle. We hebben samen echt helemaal niks! Maar toch is er iets tussen ons, erg vreemd haha.
ik heb ook zo'n iemand, en dat is wederzijds. we hebben dus ook jaren terug afgesproken geen contact meer te hebben.
En ik ook al! Nooit een relatie oid mee gehad en heb er ook niet echt veel contact mee, ik zie hem zo af en toe eens een keer want het is een vriend van ons beide. Maar toch heb ik al een jaar of 5 een zwak voor hem. vriendlief weet het niet, hoe zit dat dan bij jullie? zeggen jullie dat wel tegen je vriend/man?