Hebben jullie dat ook? Een zwak voor iemand?

Discussie in 'De lounge' gestart door Essenhout, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.872
    5.149
    113
    Home
    ja voor mn ex hij heeft het ook
    zal ook altijd wel zo blijven denk ik.

2. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Mijn vriend weet wel dat ik wat met hem heb gehad, hij heeft hem gister ook voor het eerst gezien. Hij zegt dan heel stoer van oh ga maar met hun mee stappen blabla. Terwijl ik weet dat hij het niet leuk vind.
    Hij weet ook dat ik een zwak voor die jongen heb, dat heeft hij ook voor zijn ex en zij komt hier geregeld over de vloer. Daar mag ik van hem niet moeilijk over doen, dus ik mag aannemen dat hij nu ook niet moeilijk gaat doen.

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik heb ook een zwak voor iemand, als ik hem tegenkom gaat het altijd even 'kriebelen'.
    Altijd tot over mn oren verliefd geweest, maar hij wou alleen vrienden blijven. Was bang dat anders de vriendschap kapot zou gaan. Wel zo nu en dan mee gezoend hihi...
    Maar idd, ik doe er niks mee. En hij is verhuisd dat scheelt haha

En mn vriend weet hier niet van :)

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hier idem...en ook de wetenschap dat het never nooit iets zou kunnen worden tussen ons, omdat we het zeker niet langer dan 2 dagen met elkaar uit zouden kunnen houden.
    lang hebben we elkaar nog gesmst....uiteindelijk heb ik zn nummer gewist en mijn nieuwe nummer niet aan hem gesmst...heel af en toe krijg ik van hem nog een vriendschapsverzoek via hyves...die ik elke keer netjes negeer ;) de laatste keer, een aantal jaar geleden, hebben we tegen elkaar gezegd "het is duidelijk en beter voor beide dat we beter geen vrienden zijn"
    en daar hou ik me aan ;)

5. Niet echt eigenlijk.. De persoon waar ik altijd een verschrikkelijke zwak voor had, ben ik nu al meer als 4 jaar mee samen haha!
    Echt waar :p

6. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Dat is nog eens makkelijk. Helpt gelijk alle problemen uit de wereld haha. :p

7. caroline16

caroline16 Niet meer actief

jep, hier ook.
    ook een ex.. dat is nu 4 jaar geleden maar als ik hem zie of spreek, dan is er toch iets.. maar ik ben super gelukkig nu en ik voel niks voor hem, maar misschien is het wel omdat hij mijn eerste grote liefde was ofzo.. weet het ook niet..

8. Within

Within Niet meer actief

Jep hier ook, nooit wat geworden maar toch een zwak voor. Zie diegene nog regelmatig, en dan is het vaak wel even wennen. Manlief weet het en vind het niet erg.

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Yep! Hier ook, een jongen die 1.5 jaar jonger is dan mij en ik heb 3 maanden met hem gescharreld, op een of andere manier voel ik me elke keer weer aanegtrokken tot hem. Hij heeft een gave zich in de nesten te werken en foute vrienden enzo.... en hij praat graag met mij over zijn "fouten" hoe die baalt van dingen en wat hij anders zou willen. Hij ziet ons nog steeds echt samen komen (wel duidelijk is hij: ik stook niet! jij bent met hem en dat is niet voor niks, maar ik denk zeker dat wij ooit samen komen;))

Ik daarin tegen weet zeker van niet, zijn en mijn leefomgeving, interesses en vooral vrienden zijn zooooo anders. Ik weet zeker dat wij NOOIT samen zullen komen!

Mar toch vraag ik me elke maand wwel weer keer af: hoe is het met hem, en dan smsen we elkaar weer paar keer. En dan stopt het weer:) heel onschuldig dus, mijn vriend weet dit ook, en vind het oke! Dus niks aan de hand:D

wel grappig te zien dat vele dit hebben!

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier ook hoor en dat is van 2003.
    6 maanden iets gehad. maar altijd een zwak voor hem gehouden en hij ook voor mij.
    we hebben gewoon contact over hyves niets mis mee.

ik zou er ook verder niets mee doen en hij ook niet.
    zoals hij het zegd
    wij zijn 2 verschillende componenten eventjes gaat goed maar op langere termijn vreten ze mekaar op.

11. Ja idd haha..

Ik viel altijd weer terug op hem, met smsjes sturen, flirten.. Pfff had ik een vriend en dan dacht ik echt vaak aan hem.
    Ga zo maar door...
    Dus toen dacht ik, moet echt HEM hebben haha.
    Maar hij had ook een zwak voor mij, en is bij mij in positieve zin veranderd met bepaalde zaken, waar hem dat bij andere niet boeide.
    Dus we vullen elkaar ook wel aan e.d.
    Ach dat zal die zwak wel zijn :p

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Jep hier ook.

Twee zelfs.

Nooit wat met bijde gehad maar o wat heb ik een zwak voor die twee. Haha.

En denk dat dat ook de spanning is zeker als je ze er zelfs nooit op aangesproken heb maar het gevoel he dat zegt meer dan dat.

En of het wederzijds is ik zeg altijd mannen moet en me niet:( maar dat gevoel moet toch ergens van daan komen die aantrekkingskracht dus het zal dan wel wederzijds zijn.

Maar aan komen nou nee en ga ook niet vertellen wie of wat stel je voor dat ze mee lezen haha.;)

13. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

idem

14. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Ja zeker!!!!! :)

15. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Jep! Denk dat het eerder de spanning is.. Want echt samen zijn.. Nehh.. Blijf lekker bij m'n man! ;)

16. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ja hoor zeker maar voor iemand die waar ik nooit wat mee heb gehad. en zie hem ook niet vaak ondanks dat hij in onze vrienden kring zit maar elke keer als we elkaar zien lijkt het wel of we elkaar elke dag zien, en nou ja krijg geen kriebels of zo maar lijk wel of ik al heel mijn leven heb gekend of zo, ik hou van hem maar anders dan van mijn man. was mijn man niet in het beeld geweest was ik zeker voor hem gevallen

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier ook een enorm zwak voor mijn ex... Steeds als ik heb zie of spreek voel ik de kriebels weer (gelukkig zie ik m niet zo vaak)

Maar ik doe er verder niks mee. Ik heb een vriend en ga volgend jaar trouwen. Hij een vriendin en een zoon van 1... maar toch... het gevoel blijft!

18. mama2meiden

1 jan 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owja hier ook last van! en dit was in 2000;)
    Spreek hem heel af en toe nog wel, maar we weten beiden dat dat niet het ideale is..
    Als ik niet bij mijn man was geweest denk ik dat wij nog wel min of meer een 'relatie' zouden hebben, voor zover je onze lust in een relatie kan omtoveren haha

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb voor 3mannen een zwak.

1 daarvan is een ex, en we hebben gewoon een ontzettende klik.Toen ik met hem samen was, was ik 16 en nog stevig aan het puberen en dat heeft ons de das om gedaan. Ik merk dat nu ik volwassen ben hij anders naar mij kijkt en die klik is eigelijk alleen maar groter geworden.

1 andere is een van de 1e jongens waar ik ooit mee gezoend heb.Nog steeds regelmatig contact mee, maar kan vriendschappelijk ook onwijs goed met hem...Het had niet veel gescheeld of ik had met hem ook een relatie gehad. Dat is dus niet gebeurt, maar hij heeft wel een plekje in mijn hart.

Deze beiden dat is puur een klik, van het heel goed met elkaar kunnen vinden.

En dan is er nog 1tje...Daar krijg ik het gewoon warm van als ik eraan denk:p
    Tussen hem en mij is nog nooit wat gebeurd en dat zal ook niet gaan gebeuren. maar het is zooooo'n onwijs lekker ding! Dr heerst gewoon wederzijdse spanning. En dat is ook geen groot geheim ofzo.
    Maar ik weet gewoon, met zo'n jongen is geen relatie op te bouwen.
    Die moet je altijd delen..Dat zou ik niet kunnen;)

20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ja hoor met 2 zelfs
    en met grote toeval vandaag allebei gezien

met allebei ook nog nooit iets gehad

de 1 was mijn sportmaatje en ging ik ook mee stappen
    toen was ik al met mijn man samen
    hij is gewoon een hele lieve vriend

de ander kan ik al vanaf mijn 14e toen was hij 28
    vanmiddag gingen we op vistite bij zijn moeder en toen was hij er ook ik ben nu 36 en nog steeds zal hij een speciaal plekkie in mijn hart hebben

Deel Deze Pagina