De lessen gingen prima! Echt super super goed tot net. Had van 19:00 tot 20:00 mijn laatste les voor het examen. (morgen nog wel 30 min ervoor lessen) het ging zooooo fout echt alles ging fout. Nu heb ik er helemaal geen vertrouwen meer in dat ik het morgen haal ik ben er echt verdrietig over wie heeft ook zoiets meegemaakt waar het examen toch goed ging. En hebben jullie nog tips etc?
Voor mij is het alweer heel wat jaren geleden, maar ook mijn generale was een hele slechte En toch ben ik er in één keer doorheen gerold! Probeer je zelf vanavond toch lekker te ontspannen en niet teveel te piekeren! Veel succes morgen en toitoitoi!!! Je haalt het wel!
Wat was dat spreekwoord ook alweer..? Iets met slechte generale is een goede voorstelling ofzo? Komt goed, vertrouwen in jezelf!! En de wereld vergaat niet als je het haalt, al wil je dat natuurlijk niet.. Heb verder geen tips voor je, ik heb mijn rijbewijs ook nog niet haha. Goed slapen, goed eten en niet te veel stressen? Succes, ik ga voor je duimen!
Had ook een heel slecht proef examen maar toch in 1 x geslaagt ! Komt wel goed try to relax Veel succes morgen !! Kom je het wel eventjes laten weten hoe het gegaan is ?? Ben benieuwd liefss
Het is voor mij zoooooo belangrijk ivm batuhan die vaak afspraken controles heeft in bijv het ziekenhuis, revalidatiecentrum etc. Het zou gewoon zo veel makkelijker zijn als ik het meteen al haal pffff
neem je je instructeur mee? zo ja, laat hem zoveel mogelijk praten met je examinitor zodat je jezelf kan concentreren op het rijden. sucses
ik heb vaker gehoord dat het de dag ervoor super slecht gaat! en dat je dan juist slaagt! ik had de dag ervoor ook een rampenles!! zelf 2 ingrepen gehad terwijl ik die in de hele lesperiode nog nooit had gehad! maar toch was ik geslaagd hoor het ging allemaal goed! succes!!
Ik heb een uur voor mijn rij examen nog een les gehad, en ik reed zooooo slecht. Echt verschrikkelijk. Mijn instructeur zei daarna tegen me: denk je nou echt dat je slaagt als je zometeen zo rijdt? Dat kan je dus vergeten! Ik zat gewoon bijna te janken in die lesauto. Maarrrrrr....ben een uur daarna toch met glans geslaagd
Bedankt meiden! Dit allemaal lezen doet me goed. Het enige wat mijn man zegt is: ach haast niemand haalt het de eerste keer dus jij vast ook niet. Hij bedoeld het goed maar grrr ja, mijn instructeur gaat mee. heb hem al gevraagd om met de examinator te praten, zodat ik dan beter mijn gang kan gaan.
Ook hier iemand die de laatste les onwijs liep te klunzen....en in de veronderstelling dat ik het examen niet ging halen hierdoor, maar toch wel gehaald!! In 1 keer! Maak je niet te druk meis, het is een momentopname dus wie weet gaat het morgen juist heel goed!! Heel veel succes morgen en ik neem je mee in mijn gebeden! (en kom je het dan ook ff vertellen in het baklava forum als je geslaagd bent??? hihi!!) Liefs,
Mijn instructeur zei ook tegen mij van: als je het zo doet kan je het vergeten. Dit is de eerste keer dat je zo extreem slecht hebt gereden. Dus helaas zwaar gezakt zei hij. Was een soort proefexamen haha. En in het weekend ging het echt PRIMA. Dus op een gegeven moment tijdens het lessen zei ook laat maar... Het 's echt helemaal verknalt. En hij vindt juist dat ik niet moet opgeven bij de eerste beste fout. Dat doe je veel zei hij
Hier helaas geen positief berichtje, maar de situatie was hier ook iets anders. Mijn vriend werd tijdens de les voor zijn examen (een uur ervoor) namelijk helemaal afgezeken door zijn instructeur, terwijl het helemaal niet zo slecht ging. Hij zakte vervolgens dan ook doordat hij er behoorlijk onzeker van was geworden. De 2e keer heeft hij geen les meer ervoor genomen en toen is hij geslaagd! Achteraf was die instructeur ook echt een verschrikkelijke zak, maar toentertijd was mijn vriend nog niet zo mondig als nu helaas... Probeer je niet te druk te maken, je kan het echt wel! Het was een momentopname en morgen gaat het gewoon helemaal goed komen! Succes!
Ja wel actief maar niet altijd even druk haha: http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/229664-thee-baklavas-deel-2-a-18.html Liefs,
Bedankt meid! Ik moet om 09:50. Ik heb toch maar een homeopatisch middeltje gehaald inplaats van die hart tabletten.
Sterkte meis! Je kan het! Mijn moeder is maar liefst 13 x gezakt(tig jaar geleden) en op het moment dat haar instructeur zei dat hij nooit iemand zou laten opgaan voor examen die het niet zou kunnen kreeg ze het vertrouwen in zichzelf en was ze geslaagd!
Succes meid!! Ik hoop dat je je rijbewijs in 1x haalt. Zet hem op!! Ik zelf moet volgende week dinsdag