Kinderdagverblijf, waar op letten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Reintje85, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Hoi!

Ik heb voor van de week wat afspraken gemaakt om te gaan kijken bij kinderdagverblijven. We willen ons kindje hier voor 2 dagen naartoe brengen. denk vanaf een maand of 6. hebben jullie misschien tips waar ik op moet letten? Is de eerste voor ons... natuurlijk let ik op hygiene, begeleidsters enz. maar nog meer tips misschien?

xxx
    Reintje

2. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

14 jun 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het belangrijkste is je gevoel volgen. Ik heb er 3 bezocht, bij alle 3 was alles eigenlijk wel in orde, maar bij 1 had ik gewoon het beste gevoel. De sfeer was er fijn en het was een wat kleiner kdv.
    Succes!

3. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    hoe ze omgaan met de kids, hoe schoon het eruit zien maar vooral wat je gevoel zeg.

Google ook ff op de naam, vaak vind je referenties

4. Donna 24

Donna 24 Actief lid

1 dec 2009
    154
    0
    0
    Je zou kunnen vragen naar de laatste ggd controle. Die moeten ze kunnen tonen! Hoe de vloeren eruit zien met betrekking tot de schoonmaak. De slaapkamertjes zijn ook wel belangrijk, liggen er dekbedjes op de babygroep (dit mag pas na 2 jaar), werken de slotjes van de bedjes goed enz.
    Dit zijn zo wat puntjes waar je zeker op moet letten. Natuurlijk moet je zeker je gevoel volgen. Ook al werk ik op een kinderdagverblijf ik heb ook een groot gedeelte mijn gevoel gevolgd toen ik zelf op pad ging....

succes!

5. misa

misa Niet meer actief

Vooral je gevoel volgen en een beetje googlen en mensen uit de omgeving vragen.
    En snel zijn met aanmelden, want je kunt nog wel eens tegen een behoorlijk wachtlijst aan stuiten!

Deel Deze Pagina