Ik ben nu 32 jaar, getrouwd met een super super schat van een vent die het maar zwaar heeft met miij haha. 2 mega lieve kindjes waar ik zielsveel van hou. Maar op werkgebied weet ik totaal niet wat ik wil. Heb geen beroepsopleiding. 11 jaar als data-entrymedewerkster gewerkt en momenteel verkoopster in een speelgoedzaak. Werk vind ik superleuk maar geen vaste dagen dus dat is minder. Ik heb gewoon zin om (weer eens) het roer compleet om te gooien. Ik weet gewoon dat ik iets anders wil doen, maar absoluut niet wat..... Van de ene kant zoveel dromen maar aan de andere kant ook totaal geen carriere-ambities.... Pfff is dit nou ontzwangeren of hebben meer mensen deze werk-twijfels????
Heb ik ook!! Werk in de gezondheidszorg en er staan grote veranderingen te wachten. Zou graag een overstap willen maken naar werken op vaste dagen ipv in de 24-uurszorg. Soms vind ik het superfijn dat ik onregelmatig werk, maar meestal baal ik ervan. Nu heb ik tot maart volgend jaar ouderschapsverlof, dus dat betekent dat ik maar 2 dagen in de week werk. Daarna weer terug naar 3 dagen. Hier ook absoluut geen carrieretijger maar idd wel dromen.... Pfff lastig hoor. Heb geen oplossing voor je alleen maar herkenbaarheid
ik ben van vaste werktijden naar 24 uurszorg in de verslavings zorg gegaan en vind het heerlijk! ik draai dan nog geen nachtdiensten ivm de jongste... maar ik wil als de jongste naar school gaat ook wel een opleiding gaan doen tot verpleegkundige al mis ik de tijden soms wel... vooral omdat ik ook in het weekend werk.. om en om... en dat is wel kut hoor wat ook wel moeilijk is dat mijn man ook ploegendiensten draaid dus we zien elkaar niet veel.... net als nu hij is slapen tot een uur of 3/half 4 en gaat dan vanavond om 20.00 weer weg om te gaan werken tot 6.00... en in die tussen tijd doe ik werken huishouden enzenz... ik werk wel maar 24 uur maar dat is meer als genoeg! hier voor werkte ik trouwens bij de makro bij de klantenservice... dus een behoorlijk switch gemaakt hihi
Ik had het zo zelf op kunnen schrijven!!! Heel herkenbaar!! Op dit moment ben ik fulltime thuis bij mijn zoon en als hij straks naar de kleuterschool gaat wil ik weer gaan werken. Alleen heb ik geen idee wat ik wil gaan doen. In de tijd dat mijn zoon nog een baby was heb ik een opleiding gevolgd tot secretaresse. Dat ging me erg makkelijk af. Eigenlijk is dat helemaal niks voor mij. Ik ben heel creatief en ik ben een digitaal scrap designer en verdien daar een beetje geld mee. Binnenkort ga ik een nieuwe fotocamera kopen Nikon D51100 en wil meer foto's gaan maken en daar meer in verdiepen. Wat ik daar verder mee wil, geen idee..... Dat wordt brainstormen.... Jij heel veel succes met de keuzes die je gaat maken... Zo te lezen ben je niet de enige.