Ja, dan zou ik het toch minder erg vinden, als je er al zoveel plezier van hebt gehad, wat had je dan aan gedaan op het feestje (met in je achterhoofd dat vest . En of het nou op maandagochtend, dinsdag- of de rest van de week regent op weg naar werk, dat maakt mij echt niks uit
Goh Groentje, wat heb jij een fijn fantastisch leven zonder dat je ooit ergens eens heel even van baalt Wat fijn voor je!
Haha Ik wacht meestal tot dat soort dingen in de uitverkoop of met korting zijn Als ik iets te veel geld vind dan koop ik het al niet
Nee daar heb ik nooit last van. Ik zou nu denken, hey dat fijne vest is in de aanbieding, dus ik neem er nog 1 mee.
haha ik ook, heb ik pas nog gedaan.. vest gekocht, beetje duur maar heel leuk. later weer in de winkel, was het vest in de aanbieding, dus meteen het andere kleurtje gekocht die ik eigenlijk ook heel leuk vond en wachten tot de opruiming loont 9 vd 10x niet omdat er dan niks meer in mijn maat hangt..
Ik heb dit echt altijd. Zelfs als ik het in de uitverkoop koop. Koop ik het met 50%, is het even later 70% korting. Echt story of my life dit. Ik probeer er maar gewoon niet meer op te letten maar soms zie je het per toeval toch en dan baal ik wel ja!
Jaa dat ken ik! Heb het gehad met mijn lampen.. Ik zag een 2 hanglampen een een staande lamp. Eigenlijk boven mijn budget, maar was gelijk verliefd. Ipv te wachten had deze ongeduldige muts ze gelijk gekocht.. 2 maanden later (dan waren ze pas 'nodig' waren de lampen met 70% korting! Dus ja ik baalde flink! Had me toch z'n 500 euro geschild... Ja nog steeds trots op mijn lampen.. Maar toch flauw hihi