Hebben jullie dat ook wel eens?

Discussie in 'De lounge' gestart door Joycey, 1 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Ja, dan zou ik het toch minder erg vinden, als je er al zoveel plezier van hebt gehad, wat had je dan aan gedaan op het feestje (met in je achterhoofd dat vest :).
    En of het nou op maandagochtend, dinsdag- of de rest van de week regent op weg naar werk, dat maakt mij echt niks uit ;)

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Goh Groentje, wat heb jij een fijn fantastisch leven zonder dat je ooit ergens eens heel even van baalt :D
    Wat fijn voor je!

3. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Haha :) Ik wacht meestal tot dat soort dingen in de uitverkoop of met korting zijn :p Als ik iets te veel geld vind dan koop ik het al niet ;)

4. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Dat staat er niet hoor! Ging over flauw en regenen ;)

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Nee daar heb ik nooit last van.
    Ik zou nu denken, hey dat fijne vest is in de aanbieding, dus ik neem er nog 1 mee.

6. Metire

Metire Niet meer actief

haha ik ook, heb ik pas nog gedaan.. vest gekocht, beetje duur maar heel leuk. later weer in de winkel, was het vest in de aanbieding, dus meteen het andere kleurtje gekocht die ik eigenlijk ook heel leuk vond :p

en wachten tot de opruiming loont 9 vd 10x niet omdat er dan niks meer in mijn maat hangt..

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb dit echt altijd. Zelfs als ik het in de uitverkoop koop. Koop ik het met 50%, is het even later 70% korting.
    Echt story of my life dit. Ik probeer er maar gewoon niet meer op te letten maar soms zie je het per toeval toch en dan baal ik wel ja!

8. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Jaa dat ken ik!

Heb het gehad met mijn lampen..
    Ik zag een 2 hanglampen een een staande lamp. Eigenlijk boven mijn budget, maar was gelijk verliefd. Ipv te wachten had deze ongeduldige muts ze gelijk gekocht.. 2 maanden later (dan waren ze pas 'nodig' waren de lampen met 70% korting! Dus ja ik baalde flink! Had me toch z'n €500 euro geschild...

Ja nog steeds trots op mijn lampen.. Maar toch flauw hihi

Deel Deze Pagina