Beste meiden, Ik ben wel benieuwd naar jullie ervaring. Toen ik aan de pil was had ik geen menstruatie klachten (ideaal natuurlijk). Nu ben ik gestopt en wil ik heel graag Ik voel alleen nog steeds niets. Geen eisprong, geen aankomende menstruatie. NIETS Ik ben bang dat ik ook niets voel als ik zwanger blijk te zijn. Wie heeft dit nog meer?
het kan ook gewon zijn dat je nog ontpilt dit kan erg lang duren bij mijn eerste keer duurde het 90 dagen voor het opgang kwam. en dan voel je idd niets tussendoor. ligt eraan hoe lang je aan de pil geweest betn en hoe jou lichaam erop reageert. er zijn dr bij die totaal geen last hebben maar zijn er niet veel die gelijk een goeie cyclus hebben.\ dus meer doe dan afwachten kun je niet. af en toe miss een testje wagen als je bijv alcohol drinkt. temp krijg je ook meer inzicht of je een ei hebt of niet. tis vooral afwachten in het begin. succes met zwanger worden
Heb al wel een menstruatie gehad hoor tussentijds en ben in de tweede ronde aan het tempen geslagen. Deze geeft aan dat ik op de 14e dag een eisprong heb gehad en nu na 15 dagen blijft temp hoog. Maar.... geen ongie gevoel maar ook geen zwangerschapsgevoel. Had ik maar een paar gevoelige borsten of steken o.i.d. Mijn lichaam geeft het allemaal gewoon niet zo goed aan.