Ik kreeg vandaag van een collega ( die echt niet kan weten dat ik zwanger ben) een felicitatie voor mijn zwangerschap, ik ben 9 weken (echo) zwanger en lijk al wel veel verder, volgens eigen berekening 11 weken. Van de week vroeg iemand die ik niet zo vaak zie aan de hand van mijn buik, hoever ben je nou 15 16 weken? Ik ben redelijk fors van mezelf dus dacht juist dat duurt wel even voordat je wat ziet, maar vind het heerlijk dat het al zichtbaar is! Nog meer aanstaande mama die nog kort zwanger zijn en al een buik krijgen? Liefs Marlous
jep, ik heb al een behoorlijke buik, ook dik van mezelf, het wordt allemaal wat steviger en daardoor ook meer zichtbaar. Ik heb alleen nog wel een beetje moeite met het overschakelen naar het "trots op mijn buik" gevoel ipv het "ik moet mijn buik verstoppen" gevoel
Dat herken ik wel inderdaad, maar de structuur voelt nu gewoon heel anders/ zachter ofzo en ik heb en paar leuke jurken met legging eronder gekocht waardoor de buik er leuk uitziet! gewoon trots zijn!
Jurken, waar? Ik zoek nog leuke jurkjes in maat 44/46. Ik verhul het ook nog even lekker hoor. Een buurvrouw zei met 8 weken; je bent wel wat aangekomen he? Ik: jaha! PS: hoe kan de berekening nou 2 weken schelen, dat vind ik best veel! Bij mij scheelde die 1 dag.
ik heb bij de H&M,C&A en Cora Kemperman gekocht, wel in het zwart draag niet anders namelijk maar grijs hadden ze volgens mij ook...in de maten L en XL en bij de wehkamp een positielegging besteld. Het zit echt heerlijk, draag niets anders op dit moment, kan al weken mn broeken niet meer aan.
Ja dat snap ik ook nog steeds niet van die berekingen. 6 oktober hadden we eerste echo, was het dus 7 weken, moesten we een week later terug komen of het wel gegroeid was, dat was gelukkig zo en het hartje doet het ook erg goed. Nu 10 november weer een echo....dan zou ik dus 12 weken zijn. Want als ik uitga van de eerste dag van de laatste menstruatie ben ik dus 11 weken en zo voel ik me ook.. ook qua klachten misselijkheid enzo worden al veel minder.. Ik vertrouw maar op de echoscopiste! die zei dat alles goed was.
ik had al een herkenbare buik bij 8 weken (bij de eerste) en 6 weken bij de tweede, zie album shit happens
hihi das een mooie buik met 14 weken zo loop ik dus ook ongeveer rond alleen lijkt de mijne wat hoger te zitten omdat mijn "bovenbuik" ook vooruit gaat staan haha!
Jeetje, ik ben nu vier weken zwanger en zie nog helemaal niets! Ik ben echt heel benieuwd...vind het wel erg mooi hoor zo'n dikke buik
Ik zou beretrots zijn met zo'n buikje! Ik ben nu 6 weken en heb wel het gevoel dat ik iets dikker ben geworden (komt doordat je baarmoeder groter wordt en iets met je darmen ofzo), maar van een echt mooi rond buikje is nog niet echt sprake. Moet er wel om denken dat ik niet steeds mijn hand op mijn buik leg (niemand weet er nog iets van, behalve mijn man)...
ik had met 6 weken al een behoorlijke (darmen) buikje toen paste ik al niet meer in mn broekken en ik ben echt een graatje van mezelf gisteren heb ik band gehaaald bij de hobbykamer speciaal voor positioe broekken en mn schoonma heeft die in mn lievelings broek gezet want heb al 1 positie broek en die was toevallig in de aanbieding van 35 naar 24 euro maar verder vind ik ze duur hoor ze gaan er van uit dat je een hele dikke kont en hele breden heupen hebt met die broekken mijn familie vraagt steeds aan me van meiss weet je wel zeker dat het er maar 1 is die vinden het allenmaal prachtig probeer al jaren een beetje buik te krijgen en nu krijg ik die zomaar ik geniet er heerlijk van en ik hoop dat ik wel iets over hou naar de zwangerschap liefs ancie
Ik had bij deze zwangerschap ook weer erg snel een buik (zie album!). Ik ben hel slank van mezelf en bij mij viel het dus ook meteen goed op..mijn buk is wel echt heel strak (dikke strakke buik haha, echt zo'n zwanger buikje) Vind het wel hel leuk hoor, maar als ik zie hoe groot mijn buik nu al weer is ben ik benieuwd hoe die op het einde zal zijn
Ze staat toch gewoon op die foto? Ik vind het een hele mooie buik sylvia Ben nog niet zo trots op mijn eigen buik dat ik er foto's van ga maken, hij groeit wel, en volgens mij omgeving is het wel een zwangere buik, maar ik vind het echt nog steeds op een "kijk die is dik" buik lijken hahaha
Mijn buik is nog niet echt groot, naakt zie je wel dat hij verdikt is maar met kledij niet echt heel goed. Iedereen schrikt zich rot als ik zeg dat ik 17 weken zwanger ben.