pfff morgen wordt mijn jongste dochter 3 jaar! Heel leuk dat wel natuurlijk maar wel een boel werk van te voren, laat staan morgen zelf nog, alle visite enzo, ik merk nu na zo'n dagje de stad in wel wat deze 5de zwangerschap van mijn lijf vergt hoor, meennn...
Nou kan me voorstellen dat het erg vermoeiend is, maaruh...weet de visite dat je zwanger bent?? zoja, dan kun je toch prima ff hulp vragen van iemand! jij lekker rustiger aan doen misschien heb je een zus ofzo die je kan helpen morgen? Zou het gewoon vragen aan iemand. Succes morgen ennuh...gefeliciteerd natuurlijk! gr. debby
thnx!! Ja joh jekan t ook al duidelijk zien haha ja dat ga k ook doen hoor, ik ga gewoon zuchten enzo whahahah dan kom tmn moeder vanzelf wel in beweging lol, maar waar k zo tegen op zie is dat ik nu alles aan het versieren ben en schoonmaken snel nog zodat als die pukkie morgen wakker wordt ze alle aandacht kan krijgen...wat een werk, ook alles aan de kant zetten war andere kiddies niet aan mogen komen enzo, mijn vriend zit voorlopig in aruba bij zjn familie dus kmoet alles al vanaf dat k weet dat k zwanger ben alleen doen..
Nou, petje af hoor. 4 kinderen, zwanger van de 5e en er even alleen voor staan...... =D> Een fijne verjaardag morgen en alvast gefeliciteerd
Dankje, tis nu nog lekker rustig gelukkig, ben alle dames aan het optutten hihi. die kleine vroeg het eerste toen ze wakker was, zag ze de slingers hele grote ogen, zegt ze: maar waar is de taart dan. whahaha.
Hey Maisy Van harte gefeliciteerd met je kleine meid! Zeker petje af, dat je alles alleen doet met 4 meiden! Hoe lang is je vriend nu al weg? en komt ie snel weer terug? Hoop het wel voor je! Fijne dag vandaag enne vraag gewoon de visite die als laatste weggaan of ze de slingers eraf willen halen.
hijs nu al 2 en halve maand weg en t ziet r naar uit dat ie niet meer terug kmt eerlijk gezegd....maja dat is een klote onderwerp en mn dochter is jarig!!
Gefeliciteerd met je dochter! Petje af hoor, 4 kinderen en een op komst en er dan alleen voor staan. Jammer dat hij misschien niet meer terugkomt, toch zwaar met 5 kindjes straks....