Na bevruchting al klachten?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door anna123, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Hi meiden!

Ik zit nu in ronde 5 maar heb nu iets wat ik eerder niet heb gehad..
    Ik heb afgelopen weekend mijn eisprong gehad, maar nu heb ik sinds dinsdag een wagenziek gevoel en ben ongelofelijk moe.. :(nu weet ik eigenlijk wel dat ik nog niets zou kunnen merken want volgens mij is de innesteling pas na een week maar zijn er meiden die wel degelijk iets merkten zo kort na de bevruchting/eisprong? Ik bedoel ik kan natuurlijk ook gewoon griep hebben ofzo he.. maar vroeg het me toch af..
    Alvast bedankt voor reacties!:)

x

2. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    ik heb zeker "het" gevoel gehad net na de bevruchting dat ik zwanger was. het is nog even afwachten meid en ik ga voor je duimen.

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Hi!
    Bedankt voor je reactie! Ja het is heel stom en vorige maanden heb ik dit helemaal niet gehad.. ben ook niet iemand die bij elk krampje denk ooo ik ben zwanger ofzo..maar voel me gewoon anders zeg maar.. dus jij had dat wel zo snel al? Tja iedereen is ook anders..maar toch.. nou ga me er maar niet teveel mee bezig houden de tijd gaat er toch niet sneller door..gewoon maar 2 weken afwachten!
    O weet je wat wel gek is..ik had helemaal niets tegen mn man gezegd over dat ik me raar voel ofzo..zegt hij gisteren..ik heb gedroomd dat je zwanger bent... nu maar hopen dat dat een voorteken is!:)
    Hopelijk reageren er nog wat meer meiden hier!
    Ik ga nu maar even strijken!
    x

4. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    Dat wagenzieke had ik ook al heel snel! (en nog steeds trouwens). Sterkte met wachten! x

5. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Goh, dus het zou gewoon wel kunnen dus dat je al meteen 'iets' voelt..
    Het voelt echt als wagenziek of als je op een boot zit..
    Had echt nog niet eerder gelezen dat je het al zo snel zou kunnen merken.. alle klachten die je leest zijn van op zn vroegst een paar dagen voor nod namelijk... Maar ja, ik ga er vanuit dat het ook gewoon een griepje kan zijn hoor!
    Ik heb trouwens ook super zere en branderige ogen.. dus misschien wel hooikoorts?? (heb ik nooit last van maar toch...)
    x

6. Bo1985

Bo1985 Lid

8 mei 2009
    26
    11
    3
    Hey Meid,

Wat toevallig, ik heb ook zo'n wagen ziek gevoel,
    maar ook alleen als ik in de auto zit, terwijl ik dat nooit eerder heb gehad! en ook zo moe.
    (ben net gestopt met de pil, maar wel geklust rond de eisprong, ik denk dat het bij mij loos is hoor!)
    Ik hoop dat het wel iets is bij je!
    wanneer is je NOD? die van mij (als het goed is, 1ste ongi na stoppen met pil) zaterdag....

Aangezien ik nog erg bleu ben wat info, weet ik ook niet precies wanneer de verschijnselen kunnen komen.....

7. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Ik had al heel snel na de bevruchting klachten. Ik had mijn eisprong op vrijdag en vanaf dindag had ik klachen als heel erg vermoeid, vlagen van misselijkheid, vage hoofdpijn en 'gewoon' zo'n gevoel van 'volgens mij is het raak'. En jawel!
    Succes meid! Hou je ons op de hoogte?

8. esje1975

esje1975 Lid

12 jun 2009
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,even een vraagje tussendoor ik heb nu last van wittig spul wat ik eigenlijk niet echt kan plaatsen.(het is echt weinig en met slijm erbij)
    ook kan ik totaal niet zwanger zijn want mijn man is vorig jaar geholpen,en ik heb steeds een weeig gevoel van griepigheid en deze week tot 2 keer toe 37.9 verhoging maar zet niet door tot de echte griep.
    Hebben jullie dat ook gehad?
    Ik moet 16 juni ongi worden dus een eisprong moet ik dan toch al gehad hebben.Ik begrijp er niks meer van.
    Groetjes van Essie en succes met de spanning en zwanger worden.

9. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik wist het 4 dagen na mijn eisprong al.

10. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Dat hoofdpijn heb ik ook..2 dagen flinke hoofdpijn en verder een zwaar hoofd gevoel (kan t niet zo goed uitleggen..)
    Ik heb ook 's ochtends opeens heel erg honger terwijl ik normaal niet ontbijd en 's middags eet ik heel veel brood en dan nog honger hebben..
    Ik weet het niet hoor, als het nu weer niet raak is ga ik gewoon niks meer bij eventuele klachtjes denken..elke maand voel je wel wat! Maar deze maand is gewoon anders dan de vorige maanden! Ik hoop het toch zo!
    x

11. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0

Maar als je man geholpen is kán je toch 100% niet zwanger zijn? Denk je zelf van wel dan?
    x

12. esje1975

esje1975 Lid

12 jun 2009
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Anna123.

Het kan ook niet alleen heb een beetje rare vage klachten.
    Laatst is er een programma geweest dat er een stel was en daar was de man van geholpen en hadden 2 kindjes en dat vonden ze genoeg en na dat hij geholpen was was zijn vrouw tot 2 keer zwanger geworden dus het kan wel maar komt zelden voor.(1 op de 10.000 kan het gebeuren,)
    Ik heb gewoon een heel raar gevoel van griepigheid en voel me vreemd en daarbij heb ik witte afscheiding en best veel slijm doorzichtig en dat had ik niet zolang als nu echt vreemd.
    Het zal wel vals alarm zijn.
    16 juni moet ik ongi worden en dat zal het wel worden.

He Anna123 wanneer moet jij ongi worden en wanneer ga jij testen?
    Succes met zwanger worden.
    Groetjes van Essie.

13. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik heb dat nog nooit gevoelt, maar misschien ben je wel zwanger
    spannend hoor !

14. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    @Esje.. mijn nod is 23 of 24 juni..duurt dus nog wel even!
    Stiekem zou ik best op vaderdag willen testen..al zou dat iets te vroeg zijn, maar het lijkt me zo gaaf om dan positief te testen!

Maar herken je iets nu van je vorige zwangerschappen?Of begrijp ik je verkeerd en heb je geen kinderen?
    Tja, alles is dus blijkbaar mogelijk he..wist dat echt niet dat er dan toch nog een kleine kans is als de man geholpen is!
    Nog een paar daagjes en dan weer je meer! Succes he!
    x

15. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Jeukt het, of zitten er witte brokjes bij? Dan zou het namelijk Candida kunnen zijn in je vagina. Ik heb er erg vaak last van, nu ook weer net na mijn eisprong.

16. NursieD

NursieD Lid

15 jun 2009
    33
    1
    0
    Ik heb ook al verschijnselen vanaf een aantal dagen na het eitje. Had de eerste week daarna z'n sterk zwanger gevoel.
    Nu zijn de klachten bijna weg, heb alleen nog gevoelige borsten en erge krampen.. werd er vanacht zelfs wakker van.. nog nooit gehad.:(

Ga denk ik zaterdag maar testen... je weet nooit!!

Succes allemaal!:)

mila85 vindt dit leuk.
  17. NursieD

NursieD Lid

15 jun 2009
    33
    1
    0

Die banner doet het niet...

18. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    Hallo,

Ik heb woensdag mijn ei gehad...Zo gek heb hem nog nooit gevoeld..Wat een krampen zeg...Nu heb ik wel al gevoelige borsten en opgezette melk klieren..Dit vind ik erg vreemd omdat het eigelijk never kan..
    mijn innesteling is pas dinsdag...erg vreemd niet?

Ik heb al 28 maanden bezig maar dit heb ik nog nooit gehad..
    Dus vind het mega spannend!!...Durf niet te hopen dat ik zwanger zou kunnen zijn, zo bang voor teleurstelling..

liefs

Deel Deze Pagina