Ik ken het! Ik heb best een bescheiden buikje met 21 weken zo! (zie album) en ik moet eerlijk zeggen dat mensen nog niet aan mij zien dat ik zwanger ben ..bekenden wel natuurlijk maar voor de buitenwereld is het nog niet een "echte" zwangerenbuik vind ik zelf!!! Iedereen heeft het idd ook ALTIJD over de memmen.. Ik ben er 1 cup op vooruit te gaan en still growing strond haha!
Ik ben van mezelf niet de slankste, dus mijn buik is aardig aanwezig. Maar krijg nu voortdurend de opmerking: "weet je zeker dat het er één is???" Of dat ze zeggen "goh jij staat echt op knappen!!" En in het begin was het van: "durfde niet zo goed te vragen of je nou zwanger bent of wat meer bent aangekomen.." Word ik soms niet al te blij van.... ik kan er ook niks aan doen dat ik wat dikker ben. Maar ach, ik voel me heerlijk en probeer me er niks van aan te trekken en mn vriend vind het geweldig en ligt 's avonds naast me in bed met zn hand op mijn buik. Hij is de enige die er ongevraagd aan mag zitten xxx sas
Ja Sassie dat herken ik ook wel! ik was wel erg slank, maar gewoon veel en snel voller geworden. mensen vinden echt dat ik een grote buik heb voor nog geen 20 weken. Vind dat soms echt naar, je wordt best een beetje onzeker ervan. Zijn het er geen twee?? dat soort dingen. Ja ik voel me ook al echt HOOGzwanger, klinkt stom misschien maar mijn schoenen vast maken en bukkend werk doen, lukt echt niet meer. En als je normaal atletisch bent en daar je hand niet voor om draait is dit toch echt wennen. de buik zit echt in de weg. Zal wel ff foto'tje toevoegen als het lukt. Maar Sas, ik weet ook niet zo goed hoe ik moet reageren op die reacties.. :S x PIna Bekijk bijlage 71350
Ik voel me er best ongemakkelijk bij dat gestaar naar mijn buik. Als mensen vluchtig naar je borsten ofzo gluren doen ze het meestal vlug vlug,maar vind het nu opvallend dat er echt uitgebreid word gebestudeerd hoe het met de ''groei'' staat.
@ pina, idd wel humor die foto! ik heb al wel een grotere buik dan jij, en ondanks dat ik ook niet slank ben, ben ik nog best wel mobiel kwa bukken etc...maar dat zal wel snel zijn afgelopen. @ sassie, ik snap jou helemaal bij mij keken ze rond de 20 weken ook zo van, ben je nu zwanger of wat aangekomen. er was zelfs iemand die heeft durven zeggen ''als je niet weet dat je zwanger bent, dan zul je denken dat je weer bent aangekomen'' ben namelijk voor mijn zws 23 kilo afgevallen! zo zie je maar weer dat ieder lichaam anders is en de buikkies ook!
@ Pina: vind dat je een mooie buik hebt! Geniet maar van dat heerlijke gevoel hoor, gaat zo voorbij. Meestal roep ik iets in de zin van gezellig als het er toch twee zijn of ik ga meer met mn buik vooruit en zeg dan misschien zitten er wel 3 in! Vind dat zulke rare opmerkingen... @ Tukker: helemaal erg die opmerking zeg! En of je daar niet onzeker over wordt! 23 kilo afgevallen?! Wat knap zeg! What's your secret? xx
ik had met ons meisje ik was 25 weken zwanger en we praatte over baby's enz, dus zeg ik ja als alles goed gaat hebben we over 15 weekjes onze kleine meid ook in de handen? Heuh ben jij zwanger dan? neeeee hoe kom je erbij!! Ben uit mezelf zo dik van voren haha. Nee maar even zonder gekheid bij mijn boys groeide ik enorm hard en bij me meisje had ik met 25 weken ook al een echte buik, maar schijnbaar niet zo dat anderen het konden zien want ze schrokken er allemaal van haha! Aanraken zonder te vragen. Pfoee dat hebben ze bij mij gelukkig nooit gedaan. Maar dat hadden ze ook niet hoeven te doen want dan hebben ze een verkeerde een aan mij! (dat wisten de meeste ook wel haha)
Mijn moeder had ook een giga buik, tegen de mensen die zeiden zijn het er geen twee zei mijn moeder altijd laten we het hopen! Dan kan ik er 1 verkopen om de ander te onderhouden Dat mag trouwens niet he...geen grapjes over weggeven of verkopen als je zwanger bent...is erg NOT DONE....krjg je hele scheve gezichten van...