Hoi mede-prematurenmama's, onder deze link is het Belgische groeiboekje voor ouders van premature kinderen te downloaden als pdf. Staat vol met interessante en waardevolle informatie! http://www.kbs-frb.be/uploadedFiles/KBS-FRB/05)_Pictures,_documents_and_external_sites/09)_Publications/PUB_2010_1970_Groeiboekje.pdf
interessant boekje, ook nieuw voor mij om te lezen dat ze in Belgiƫ langer verlof krijgen, wanneer je kindje in het ziekenhuis ligt.
Ik heb hem geprint Thanx Weet je toevallig ook of ze het boekje voor kindjes die voor de 32 weken geboren zijn al uit hebben??
Hihi, nee geen idee wanneer dat komt. Babyboek is in de maak, maar nog best veel werk en als ik klaar ben moet ik gaan zoeken naar een goede manier om te drukken en binden en zo. Nog even geduld dus.
Kleine Kanjers op Twitter: Kleine Kanjers (KleineKanjers) on Twitter Hier zetten we regelmatig links neer naar dit soort artikelen.
Ik had heel graag mee willen werken aan het idee (en alle info/ sites) van kleine kanjers, maar op een of andere manier val ik altijd buiten de boot of loop achter de feiten aan.
Wat een interessant boekje. Ik had graag zo iets gehad bij de geboorte. Ga het van de week even uitprinten en goed nalezen (mijn ikt is op ). Bedankt voor de link! Elea
Dat heb ik ook steeds... ;-( En bovendien ben ik een sukkel met Twitter enzo.. Ik weet net een beetje hoe Hyves en Twitter werken en daar snap ik nog steeds de helft niet van... zucht
dank je, goed boekje. wat ik mij afvraag over de groei, mijn meiden zitten mooi op de curve, maar vind ze vergeleken met andere kindjes best klein.. halen ze dat in, of kan ik er vanuit gaan dat ze nooit 1,80 worden
oh, dan loop ik bij deze ook achter... had geen idee dat er nu getwittert werd! Ik dacht dat het forum nu gebruikt werd, maar nu dus ook al niet meer?
Het is denk ik afhankelijk van jullie lengte. Ik heb begrepen dat de prematuren de lengte die ze genetisch zullen bereiken, uiteindelijk wel halen (ze blijven niet kleiner omdat ze te vroeg zijn geboren), alleen duurt het iets langer.
Wat een feest van herkenning. Onwijs blij met deze link, er wordt veel meer duidelijk, herken zoveel van ons jochie in de beschrijving van prematuurtjes. Zo iets zouden ze in NL ook wel mogen doen. Bedankt voor de link!
Jawel, het forum (daarvoor hyves) wordt gebruikt om informatie te verzamelen voor de site en Twitter gebruiken wij om interessante dingen te twitteren en om bekendheid te krijgen voor de Kleine Kanjer site.
MvM hoe staat het met de kleine kanjer site? Twitter heb ik niet. Hyves ligt een beetje stil geloof ik. en het forum vergeet is steeds bij te houden.