Dames !!! Dinsdag 10 april (komende dinsdag dus) heb ik mijn 16 weken echo en ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat ik dan te weten ga komen wat het geslacht van mijn kindje is??? Met hoeveel weken wisten jullie het geslacht??? x
jaaa allemaal super geruststellend dat ik normaal gezien dinsdag ook wel het geslacht zal weten maar nu maar hopen dat de kleine goed ligt en niet zoals mijn zoontje zich altijd maar verstopt
de eerste met 16+5, de tweede met 17+0 en de derde met 16+4... de eerste twee inmiddels bevestigd met de geboorte (ook al eerder door 20 weken en 3d bij 28 weken), en de derde bevestigd met 20 weken echo, en morgen hopelijk weer bevestiging met 3d pretecho...
Met 15/17/19 weken zeiden ze dat het een meisje werd.. .....maar met de 20 weken echo zagen we overduidelijk een piemeltje vol in beeld, kon niet missen meer!
Spannend TiTaRa!!!! Ik mag een dag later voor de 16 weken echo.. Ben dan 16+2 dagen.. Hoop het ook zooooo! Iedereen zegt, nee joh das nog veel te vroeg maar ik hoooooop het echt ik kan niet wachten! Ik hou je ff in de gaten Ben benieuwd!