Sinds een weekje heb ik af en toe een tinteling in mijn kuiten of een heel vaag verzuurd gevoel.. is dit het begin van de zeurende benen? Haha
Ik had rond 25+weken ook wat last van kramp.. snachts dan alleen.. was ook zo weer over en eigenlijk vrij weinig last van gehad dus..
Oh dus je hoeft niet altijd hele erge of pijnlijke krampen te krijgen? Dat is namelijk wat iedereen mij verteld.. dat je gegarandeerd kramp krijgt
Ik heb het sinds een week of 2.. Vannacht was de eerste x dat het echt pijn deed helaas. Ik heb me hele zwangerschap bijna niks te klagen maar vannacht deed het toch echt pijn. Vanaf me heupen tot me tenen haha
ik had het afentoe al. maar nu echt dagelijks. wiebelende benen ( alsof er beestjes inkruipen) vastschietende kuit. dat soort dingetjes
Genoeg water drinken, dat helpt (al moet je daarvan ook vaker plassen). Sporters krijgen ook kramp als ze niet genoeg drinken. Ik heb er dan ook last van
Tip: magnesium supplementen proberen. Kramp duidt vaak op een tekort en als je zwanger bent adviseren ze dan 400 mg per dag en dan 's avonds nemen voor het slapen.
Bij mij begon het rond de 27/28wk. Elke nacht...wat een hrl! En overdag zo'n spierpijn...auw! Nee, kijk er deze x niet naar uit :/
Ik heb sinds vorige week heel erg kramp in mijn kuit als ik die rek. Bijv. met uitrekken smorgens of als ik op mijn tenen moet staan om iets te pakken.... niet meer rekken voor mij dus
Gisterochtend begon de dag bij mij met echt verschrikkelijke kramp in m'n kuit (om 5.45, dus ik was meteen goed wakker). Kon m'n tenen bijna niet naar me toe trekken. Ik heb er vaker last van met uitrekken, maar dit was de ergste tot nu toe. Ik zal eens magnesium proberen.
Goede tip de magnesium! Ik las net op internet dat zink en bananen ook goed moeten helpen.. Ik lig.net een uurtje in bed en alsof je het over de duivel hebt.. vel kramp in mijn linkerkuit.. heb ik gelijk antwoord op mijn vraag haha
Een stuk sunlight zeep aan het voeteneinde van het bed gaat die krampen tegen (geen idee hoe, maar bij mij werkte het vorige zwangerschap) Ook als je zo'n kramp heb direct recht staan en al je gewicht op 't been zetten met kramp, gaat snel over dan en meestal geen spierpijn er na. Maar 't is ook iets waar ik niet naar uitkijk...
Hier vorige week de eerste keer, bij mijn oudste ook op 14 weken al aan de promagnor... Had ook vorige week al harde buiken.