Ik zit met een piepende rookmelder, maar ik krijg de batterij er niet uit, hij zit vast! Weet iemand hoe ik hem los kan krijgen? Hij zit vast geplakt aan een zwarte sticker. Als ik de draadjes door knip, kan ik hem helemaal weg gooien denk ik, sticker eraf halen, hij zit goed vast! Ik wil niet onder stroom staan of zo haha, iemand een idee wat ik kan doen? *Voelt zich nu erg dom*
Je moet gewoon heel hard trekken, die batterij zit vast aan het draadje met een sluiting.... Maar die dingen kunnen soms echt vast zitten!
Ja, hard trekken aan dat zwarte ding dus, niet aan de draadjes. Anders is hij stuk. Dat zwarte plastic stukje is de verbinding tussen de draadjes en de batterij, die moet dus aan de draadjes blijven zitten.
Dat zwarte ding zit dmv een soort druk knopen aan de batterij vast. Die moet je er vanaf trekken. En nee, daar krijg je geen stroom van. En anders is het zo weinig dat je het echt overleefd.
heerlijk om te lezen dat jij het ook niet wist. Ik wist het ook niet en heb het ook weten te vinden via google
Meer mensen dus last van Blij dat lezen dat ik niet de enige ben. Ik word zwaar geïrriteerd van dat geluid ja!