Hebben jullie dat ook?

Discussie in 'De lounge' gestart door stef, 8 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.071
    26
    48
    Nu dat het verhaal van dat kindje in de auto weer naar boven komt krijg ik weer nare ideeen!

    Ik had het er gisteren nog over met me vriend.
    Dat ik zo bang ben om kaye ooit te verliezen aan iets lullig als een hartkwaal of een andere ding dat misschien mis kan zijn maar dat je het nooit door heb gehad...hebben jullie dat ook?

    Ik zou echt niet zonder me zoon kunnen leven nu! En inderdaad ik vind het echt wondebaarlijk hoe mensen ermee omgaan die hun kindje zijn verloren! Echt zo knap vind ik het.

    Soms lees ik wel eens vlindersite en dan wordt je zo hard met je neus op de feiten gedrukt!
    Die gedachte kan me leven behoorlijk beinvloeden besef ik wel goed!
     
  2. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    meid, ik zou alleen maar zeggen, probeer er niet te veel aan te denken ;)
     
  3. Patricia1980

    Patricia1980 Bekend lid

    11 dec 2006
    504
    0
    0
    Ja dat heb ik ook. Als ik op sites zoals vlindersite kijk, en ik zie zo'n foto van een overleden kindje moet ik elke keer weer huilen. Waarschijnlijk niet eens om dat kindje (begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt verschrikkelijk), maar omdat ik bang ben om Alyssa ook kwijt te raken. Je wordt tegenwoordig door radio, tv, internet zo met je neus op de feiten gedrukt... het leven is zo betrekkelijk, het kan ook zo weer over zijn.
    Gek eigenlijk he dat zo'n mensje in zo'n korte tijd je dierbaarste bezit kan zijn...
     
  4. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik ben daar ook erg gevoelig voor, nare verhalen en rotgedachtes!
    Mijn zoontje is vanavond voor het eerst uit logeren, bij mijn ouders.

    En dan stel ik me zo voor hoe dat moet zijn als je je kindje bent kwijtgeraakt.. het is zo stil in huis al de hele middag en avond.
    En overal kom ik zijn dingetjes tegen, sokjes, speelgoedjes, vanalles!
    Wat moet dat zwaar zijn om steeds met al die lieve dingetjes geconfronteerd te worden als je kind er echt niet meer is, brrrr onmenselijk!

    Ik heb het ook zo erg als ik zelf naar bed ga, en nog even een dekentje over hem heen leg, dan denk ik "tering wat hou ik veel van jou!"

    Als hij er niet meer zou zijn, houdt het voor mij ook allemaal wel een beetje op denk ik.
     
  5. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Haha sorry hoor, ik had een soort van scheldwoord staan waar in mijn vorige post "blegh" staat, maar dit ziet er ook niet uit zeg! :)
    Ik zei t*ring :p
     
  6. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
  7. mamajanneke

    mamajanneke Fanatiek lid

    22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    ik herken dat wel.
    ik had deze angst al voor dat ik darryl* ben verloren aan inderdaad een hartafwijking.
    ik voelde het aan, maar er is helaas niks mee gedaan.
    maar nu heb ik dylano en heb ik dat nog steeds.
    de eerste maanden heel erg, nu hij wat ouder wordt wordt het minder, maar toch blijf ik dat wel hebben en heb ik moeite om hem los te laten.
    hij is dan ook nog niet vaak bij een oppas geweest......

    maar zoals al genoemd is moet je er niet te veel mee bezig zijn....

    (al is dat makkelijk gezegd dan gedaan soms)
     

Deel Deze Pagina