Over een paar weken gaan we op wintersport, en bij het hotel zit een wellness gebeuren met oa een zwembad. Mijn zoontje is dan bijna 6 maanden, mag hij dan gewoon mee in dat zwembad? Of is dat te koud voor hem en is baby-zwemmen altijd in een verwarmd zwembad? Enne.. werken die little swimmers luiers een beetje naar behoren? Wel zo prettig om te weten voor de mede-gasten...
alysia is wezen zwemmen toen ze 4 maanden oud was... in een zwembad ook overwarmd.. ze vond het alleen niet zo leuk... 6 maanden moet gewoon kunnen volgens mij kan het altijd proberen en zelf voelen hoe koud het water is.. en niet te lang raden je aan maximaal een half uurtje per dag in kouder water.. de luiers werkte bij ons perfect en zien er nog leuk uit ook.. dus zal zeggen probeer het gewoon kijken hoe je kleine erop reageer
Je kunt het proberen, maar ik zou maar kort gaan, die kleintjes zwemmen en bewegen niet op de manier waarop je zelf in een zwembad beweegt en krijgen het snel koud. @Natassie, ik ben dit weekend ook naar het Caribabad geweest. Was lekker warm en nog rustig toen wij er waren, toen we vertrokken kwamen er net 2 kinderfeestjes binnen, dus mooi op tijd!
Wij zijn voor het eerst wezen zwemmen in Centerparcs toen Jasmijn 11 weken was. Dat was babyzwemmen, dus in een verwarmd bad. Sinds die tijd zijn we thuis ook op babyzwemmen gegaan en dat bad is ook warmer als het grote bad. Misschien even vragen bij het zwembad zelf. En wat de luiers betreft, wij gebruiken zwemluiers van het Kruidvat en dat werkt prima. Veel plezier, want het is echt super!
Wij zijn in een gewoon zwembad wezen zwemmen toen Senne 10 weken was. Hij vond het heerlijk en heeft het een dik half uur volgehouden. Toen begon hij het koud te krijgen ( lipje begon te trillen) Ik heb de zwemluiers van Huggies gebruikt, geen klachten over.
Je moet er gewoon goed opletten wanneer hij het koud krijgt(blauwe lipjes en rillen). Het is echt heel verschillend per kind hoe lang ze het volhouden. Hier zwemluiers van het kruidvat en die werken prima! Veel plezier!
Die banner hebben ze bij de maart mama's voor mij gemaakt. ik zal even vragemn met welk programma ze dat doen1
elke keer als we wouden gaan zwemmen was er in het water wat 37 gr is zwemles gegeven dus moesten we in een iets koudere bad ze zeiden ook dat we niet langer dan 30 min in het water mochten blijven maar youame gaf het zelf aan als ze het koud kreeg die zwemluiers heb ik goeie ervaringen mee
Wij zijn met Lynn gaan zwemmen toen ze 11 weken was, in gewoon (niet warmer) water, ze vond het helemaal geweldig, alleen de luiers waren nog iets te groot van huggies, maar daar leek ze geen problemen mee te hebben Helemaal super was die middag Groetjes de mamma van Lynn
Ik ben ook van plan volgende week te gaan babyzwemmen. Die zwemluiers heb je neem ik aan in verschillende maten, staan er gewoon maten op ? Niet dat ze in het water van haar billen zakken ?
nee dat niet, alleen haar beentjes zijn nog een beetje dun (had geen voeding in mijn borsten, kan kon haar niet genog geven, we kwamen er alleen wat laat achter, omdat ze gewoon sliep en vrolijk was, nu zien we pas het verschil ) maar dat is gelukkig al beter geworden Groetjes de mamma van Lynn
De kleinste zijn van het kruidvat, die beginnen al vanaf 6 kilo. Jasmijn heeft ze aangehad toen ze 11 weken was en toen woog ze denk ik 4,5 kilo. Is dus goed te doen. Nu ze wel 6 kilo is zitten ze wel beter, maar ze zakken in ieder geval niet van de billen af. We hadden er trouwens ook een gewoon zwembroekje overheen.
Wij zijn momenteel op vakantie en gebruiken ook de zwemluiers maar van de kruidvat omdat mijn vriendin minder goede ervan had met die van huggies. Moet zeggen dat deze heel goed gevallen en dat voor maar vijf euro een heel pak. Jaydienne wilde helemaal niet in het zee, was te koud voor haar.Vond het wel heel jammer.(ook niet in de zwembad)