Vind het zo toevallig. Steeds al ik tegen iemand zeg of schrijf dat Yara zo goed eet en gelukkig weer goed slaapt kan ik er de klok bijna op gelijk zetten dat Yara de volgende dagen NIET WIL ETEN en ligt TE SPOKEN Snachts. Dus vanaf nu, houd ik mijn mond!
haha ja idd of als ze iets niet kunnen en dan 5 min later even laten zien voor die persoon dat ze het wel kunne. kortom ze zetten je al hoe jong ze nog zijn papa en mama voor het blok
Inderdaad! Ook als ik zeg dat ie al een tijdje niets onder heeft gepoept of over me heen heeft geplast bij het verschonen
Jajaja! Of als ik denk: hee hij heeft al een paar dagen niet gespuugd in bed; voila! daar is de spuug weer!
ja dat heb ik ook! altijd als ik zeg, he lekker ze is even gestopt met huilen, begint ze weer te krijsen! net of ze t weet die boef haha
Ik herken het ! Zit ik gister op het Cb te vertellen dat onze dochter overdag goed slaapt en nu wil ze niet !
Hier idem, loop op te scheppen dat mn mannetje zo goed slaapt snachts, is t nu al 3 nachten raak.... Ben bang dat ie dus echt zn ritme kwijt is, en weet nog niet wat ik daar aan kan veranderen