Het valt me op dat als mijn eisprong is geweest, dat dan mijn zin in sex ook heel erg verminderd.... Eigenlijk vind ik dat helemaal niet leuk, want zo lijkt het net alsof ik alleen maar wil omdat er kans is op bevruchting....en das echt niet wat er speelt bij mij. Maar het lijkt wel of mijn lijf dat zo regelt? Net na mijn ongi dan voel ik me veel sexier en prettiger in mijn vel. En na de eisprong dan zakt dat best wel in... Hebben jullie dat ook?
Ja daar heb ik ook wel last van idd. Misschien vooral ook omdat ik na de eisprong mezelf ook veel 'dikker' voel enzo, m'n buik zet dan veel meer op.. en misschien dat m'n lichaam dat gewoon zo geregeld heeft omdat het voor de eisprong beter uitkomt wat kindjes krijgen betreft
Oh gelukkig... Ik dacht al dat ik de enige was... kan ik tenminste tegen mijn hubby zeggen dat het wel vaker voor komt... 8)
Ja die dikke buik dat herken ik ook!! Ik was net weer wat centimetertjes kwijt...en toen kreeg ik mijn eisprong! Kon gelijk mijn mooie broek niet meer aan... Ik heb nu dus al dagen een opgeblazen buik...
Ja ik denk dat dat bij veel mensen zo is. Is in de natuur ook, honden bijv. willen alleen met een reu als ze in een bepaalde periode van het loops zijn zitten. Bij mensen ligt dat dan net iets anders, maar je lichaam zal waarschijnlijk ook meer zin hebben rond de vruchtbare periode. Lekker aan toegeven dus! Is alleen maar goed voor het klussen! Liefs meliske
Juist ja, erg vervelend En dan niet te vergeten al die pre-menstruele klachten die weer op komen zetten (al hopen we natuurlijk dat het vroege zwangerschapskwaaltjes zijn )
Ik heb dat zelf ook wel een beetje.. maar heb hier een mannetje wat na ons ei bang is dat hij het proces verstoord ahahahhah dus die blijft dan een beetje bij me uit de buurt hahahaha heb al 10 keer gezegt dat het niet uitmaakt!
Tijdens mijn ongi heb ik totaal geen zin voel me vies en ook dik enz... Gelijk erna heb ik wel heel veel zin. Merk nog niet echt of het na de eispring veranderd. Nu je het zegt ga ik er eens op letten. Ik ben pas 3 maanden gestopt met de pil dus eens gaan bekijken.
ook ik heb daar last van eigenlijk wel zielig voor mijn vriend hahaha lijkt wel of het dan alleen doen rond de vruchtbare periode om zwanger te worden maar ik heb na mijn eisprong vaak helemaal geen behoefte om te vrijen... dus soms doe ik het dan toch maar voor mijn vriend.... rond de periode dat ik ongi zou moeten worden ben ik ook altijd wat vermoeider.. dus ach ik denk dat het bij veel vrouwen voorkomt.
jaja hiero ook! {tenminste de eerste ronde} Maar bij mij begint dat al tijdens mijn menstruatie.... En voorla zeg maar 2 wkn daarna {eerste ronde tenminste} en daarna wat minder... haha ben benieuwd hoe het nu loopt!
Ik heb altijd zin!!!! Zelfs tijdens mijn ongi,dan heb ik altijd xtra zin,zeker omdat we dan juist niet kunnen. Ik zou wel elke dag willen,maar mijn hubbie heeft minder zin dan ik,werkt hard enzo,is veel moe. Ik heb zohiezo sinds ik met de pil ben gestopt veel meer zin. Want daarvoor had ik nooit zin en mijn man wel,dus nu zijn de rollen omgedraaid hahahaha Maar merkte dus wel dat ik na het stoppen van de pil meer zin kreeg en dat is niet omdat ik graag een baby wou,want toen waren we nog niet bezig. Merken jullie niet dat je nu meer zin hebt?
Ja zeker weten!!! Sinds ik gestopt ben met de pil in februari, weet mijn hubby niet hoe die het heeft.... Nu ben ik steeds degene die aanstalten maakt....