Witte Afscheiding???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lilly, 13 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Misschien een rare vraag, maar vooruit daar gaat ie.........

Ik heb als ik goed heb gerekend afgelopen weekend een eisprong gehad, zeker weten doe ik het niet want ik voel dat niet.

Nu heb ik gisteren en vandaag wat kramp in de onderbuik maar dat kan net zo goed van mijn darmen zijn.
    Vandaag heb ik een dikke, witte afscheiding. Nu is het lang geleden dat ik een normale menstruatie heb gehad want jaren aan de pil geweest en de laatste jaren een spiraal gehad en tja, normaal let ik er ook niet zo op :D
    Dus het zou best kunnen dat ik dit eerder gehad heb maar toen is het me in ieder geval niet opgevallen :)

Maar nu vroeg ik mij af of anderen dit ook hebben gehad en is dit een inleiding voor een menstruatie of misschien voor een zwangerschap??
    Of..........heeft het helemaal niets te beteken ;)

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik denk dat iedereen wel afscheiding heeft de een alleen meer dan de andere. En hangt er ook vanaf hoe ver je in de cyclus bent. En zou het mischien ook niet een "klusrestant" kunnen zijn ? Ik denk dat je gewoon een paar cyclussen moet afwachten (hopelijk komen die er niet) zodat jij jouw afscheidingspatroon kunt ontdekken. Voordat mijn ongi komt heb ik altijd bijna tot geen afscheiding. De rest van de cyclus let ik er eigenlijk niet zo op.

3. Kellytjeuh

31 mei 2006
    23
    0
    0
    Student
    Belgie
    Hoi

Ik denk dat Nelleke wel gelijk kan hebben, ik heb dit deze maand ook gehad, veel meer dan anders.. alleen was het nu super dun ipv dikker... en ja ik was er ook van overtuigd zwanger te zijn maar ben toch ongesteld geworden :evil: iedereen heeft dit wel eens en de ene soms wat meer dan de andere...

Kuskus

4. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Zo te zien zit je pas op dag 18 dus het kan nog een aanloop zijn naar je eisprong. Je hebt namelijk voor dat je eisprong eraan zit te komen dik wit verlies. Het is dan plakkerig. Na een dag of 2 is het dan meer slijm en is het rekbaar... En na een aantal dagen is het dan weer dik wit en plakkerig.
    Als je een hele korte cyclus hebt zou het kunnen zijn dat je net je eisprong hebt gehad en dat je misschien al binnenkort ongi gaat worden.
    Dus het ligt er even aan hoe lang je cyclus gemiddeld is...

5. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
  6. Urban

Urban Actief lid

13 jun 2006
    102
    0
    0
    Nederland
    Die witte afscheiding is dat nu positief of juist niet?.

Ik had het vroeger heel erg en de afgelopen jaren wisselend. Nu ik gestopt ben ik maart met de pil is het de eerst 2 maanden erger geweest als normaal vooral de eerste maand voelde ik het lopen (was geen "klus" restant. Ben nu net ongi geweest dus even afwachten wanneer het komt.

7. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    hey Urban, ik had ook nogal wisselend last van "witvloed" kan zowel een positief als negatief resultaat geven, kijk meer eens op de linken die ik hierboven heb gezet, daar wordt uitgelegt hoe het zit.

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Thanx voor de links Neeltje, ga het even rustig lezen..........
    Heb trouwens geen last van afscheiding meer gehad......misschien inderdaad een 'klus-restant' hihi........

Deel Deze Pagina