mijn dochter wordt binnenkort 3 jaar. ik heb echt geen idee wat ik moet kopen voor de verjaardag. ze is dol op alles van my little pony. dat heeft ze al enorm veel. playmobil heeft ze ook best veel. zou lego friends al iets zijn of is ze daar nog te jong voor? wat vinden jullie meiden van drie leuk?
Lego friends is ze nog wel te jong voor Kaptafel gezelschapsspellen microfoon radio cd speler poppenhuis poppenaccesoires knutsel spullen fiets trampoline verkleedkleren kidizoom camera
Mijn dochter wordt ook binnekort 3, ik denk dat wij een poppenwagen gaan kopen. Ze is gek op haar "baby's" Verder vind ik het ook heel moeilijk
Erg he dat onze peuters al zoveel hebben dat je het gewoon niet meer weet... heeft ze al een fiets? Ander buitenspeelgoed zoals een step, picknicksetje, speelhuis enz Babyborn pop of poppenaccesoires Ik zit erover te denken om voor onze dochter het playmobil kasteel te bestellen, ze heeft met kerst een playmobil princess setje gekregen en is daar helemaal weg van, en bij bol.com is het grote prinsessenkasteel nu in de aanbieding voor 50 euro.
ze heeft inderdaad al een fiets en een loopfiets. poppen geeft ze niet zo heel veel om. little pony en playmobil speelt ze veel mee. poppenhuis heeft ze. Nintendo? is ze daar niet te jong voor? heb echt geen idee.
- kleur je knuffel van lobbes (paardje die ze zelf kan inkleuren, gooi je het in de wasmachine dan kan ze weer opnieuw) - zoekboek (boek waar aan de zijkant plaatjes staan die je in de tekening moet zoeken, een enorm succes hier) - tent - raamstiften hema (droog papiertje haalt het weg) - puzzels - Pandora armbandje (veilige schakels en leuk voor later) - dekbedovertrek - speelkleed - cd'tje met dansmuziek
Nintendo? is ze daar niet te jong voor? heb echt geen idee.[/QUOTE] Mss is een kidigo van Vtech dan leuk voor haar? Verder: loco strijkkralen keukenspulletjes strijkplank + wasrekje Dit is iets wat ik ook erg leuk vind: Orb Factory Magnetic Mosaics My First Picture Maker from BrightMinds
Ik worstel hier ook mee. Mijn ideeën: Muziekinstrument(jes) (Xylofoon, sambaballen, etc.) Verkleedkleren, bijv. prinsessencape, kroontje, stafje... Speeltentje (?) Waar mijn dochter veel mee speelt, maar al heeft: Keukentje Winkeltje Taartjes, theepot, koffiezetapparaat, broodjes, etc. Puzzels Dingen om te kleuren/tekenen.
Pinypon appartement fiets K3 step winkelspulletjes (kassa, wagentje, boodschappenmandje, geld) Roodkapjespel poppenbuggy speeltentje dokterskoffer verkleedjurk met toebehoren kaptafel set haarspullen (nepföhn, stijltang, e.d.) mooie puzzel van Djeco huis van Little Pony Als je voor een computerspelletje gaat, zou ik een Mobigo kopen. Mijn dochter heeft die geleend van een vriendinnetje en dat is best een aardig ding. (al vind ik het zonde van het geld en weinig creatief) Lego Friends zou ik zelf nog niet doen. Er is nog zoveel ander spul te vinden dat nu nog leuk(er) is (en handzamer voor een driejarige).