Hier een hoekhuis, gedeeltelijk afgesloten door hoge schutting en poort...welke 's nachts op slot gaat. We hebben een tuin rondom en voor een laag hekwerk dus de tuin is via die kant wel zo in te stappen maar daar kijken we op en de buurt ook dus ben daar eigenlijk niet zo bang voor. Voordeur zit altijd op het slot, wordt nagenoeg niet gebruikt. Achterdeur meestal op slot en/of haken. Dubbele tuindeuren woonkamer meestal open, met minder weer op een klein kiertje dmv haken en met mooi weer 1 of 2 deuren helemaal open en doe ze niet elke keer dicht als ik naar boven ga of naar de wc ga ofzo. Ga ik in bad en ben ik 's avonds alleen dan gaat alles op slot en heb ik een waakbull voor me zitten
Als ik gewoon beneden ben heb ik de achterdeur niet op slot, maar als ik naar de boven of de zolder ga doe ik 'm wel op slot.
Ik heb de achterdeur bijna altijd in het slot. Als ik thuis ben steekt de sleutel er wel op, dan is het snel open en weer dicht. Hebben ook een schuifraam in de woonkamer en die gebruiken we eigenlijk altijd om naar de tuin te gaan.
Ik heb ze bijna altijd op slot, meer zodat mijn zoon niet zo naar buiten kan lopen. Maar ook omdat ik het hier niet vertrouw. Als we weggaan voor een hele middag of dag gaat ook het alarm erop.
als ik thuis ben gaat de deur nooit op slot. deze staat zelfs altijd open. de schuttingdeur heb ik vaak wel op slot, maar dat is meer om te zorgen dat mijn middelste niet zomaar even naar de speeltuin wandelt haha. als ik even naar de winkel ben of kinderen van school haal, laat ik de deur ook gewoon open. 's nachts gaat de deur meestal wel op slot, als we er om denken iig. moet wel zeggen dat wij een hond hebben, geeft toch een ander gevoel vind ik.
NOOIT vanwege de reden dat ik alleen thuis ben of ongewenst bezoek. Momenteel hebben we de achterdeur alleen maar op slot omdat we aan een drukke weg wonen en dochterlief zelf de deuren kan openen. Ik vergeet zelfs vaak de deur op slot te doen wanneer ik even snel naar de buuf ga. Ennne.... hier lopen inderdaad ook een paar grote honden rond, dus vermoed dat ongewenst bezoek die liever niet wenst te ontmoeten.
Wij hebben een schuifpui waarbij je de hendel omhoog klikt om hem dicht te doen zeg maar. Er zit geen extra slot op...
Als ik thuis ben is de achterderu eigenlijk nooit op slot, alleen in de winter als het vroeg donker is en ik alleen ben met de kids. Vaak staat de deru ook gewoon open en de poort is ook niet op slot.
Ik heb de achterdeur altijd op slot, tenzij het mooi weer is en we in de tuin zitten. Maar dan nog blijft de poort wel op slot. Je hoort zoveel rare dingen tegenwoordig! Ik moet er niet aan denken dat ik bv boven bezig ben met de was en er ineens iemand in de kamer staat...Niemand die je dan hoort of ziet! Vroeger dacht ik daar niet zo over na, maar naarmate ik ouder wordt en zeker nu er een kindje is ben ik me veel meer bewust van die dingen. Beter voorkomen dan genezen.
als ik thuis ben is ie open als ik weg ben of boven of 's nachts dan zit ie op slot, daarnaast nog een waakse hond dus maak me niet zo druk eigenlijk..als manlief in buitenland zit voor zijn werk doe ik de deur ook 's avonds op slot vanaf 19.00 voor mijn eigen gevoel
voordeur op slot, achterdeur meestal ook, soms op een kiertje open. Maar vaak op slot. Raam staat vaak wel open. Maar onze tuin is ook helemaal afgesloten met een speciaal kattennet. Zo kunnen de katten er niet uit, wij wonen namelijk aan een 70km weg waar ze vaak harder rijden, en ik wil geen platte kat. Dus er komt niet gemakkelijk iemand in onze tuin.Maar dan nog meestal deuren op slot en raam open
de achterdeur is hier eigenlijk altijd op slot, ook al hebben we een afgesloten achtertuin....geen idee waarom eigenlijk...de sleutel steekt er wel gewoon op, dus hij is wel zo open als het moet...maar enige waarvoor wij naar buiten moeten via achter is naar de schuur(daar ligt gereedschap,flessen voorraad met drinken, de vriezer staat er) of achter de schuur daar staan de kliko´s maar voor de rest gaan we gewoon altijd via voor weg.
Hier de achterdeur meestal niet op slot als we thuis zijn. Maar scheelt ook wel dat wij geen achterom hebben. Wil je dus bij ons in de tuin komen, anders dan door het huis moet je door 5 andere tuinen. Voordeur draaien wij s'nachts en als we er voor langere tijd (bv werken) niet zijn wel op slot.
hier is hij als hij dicht zit altijd op slot. met mooi weer staat hij lekker open. echter als ik ff naar boven moet of wat dan ook doe ik hem op de knip. verder de voordeur s'nachts ook opslot
Voordeur gebruiken we zelf nooit, dus alleen voor pakketjes aannemen en toen bijv de kraamhulp kwam en iemand van het CB. Achterdeur zit 's nachts op slot en als ik onder de middag ff naar bed ga. Overdag dus niet, maar we wonen op een hoek en ik hoor het aan de poort als er iemand komt.
de achterdeur staat altijd open als ik thuis ben, mijn dochtertje is graag buiten, zodra ik boven iets moet doen of wegga of als we gaan slapen dan gaat ie op slot.
nee overdag niet. (wel de poort op slot).vanaf dat we gaan avond eten gaat hij op slot in de zomer kan het ook nog wel een stuk na het eten worden. in mijn andere huis stond de deur meestal ook nog open, ook in de avond.ik ben in die straat opgegroeid en iedereen doet/deed dat. nu wonen we meer richting stad en doe ik hem eerder op slot. ik ga niet de hele zomer mezelf opsluiten met een deur op slot, overdag staat ie lekker open, lopen we in en uit en de kleine speelt lekker buiten.tenzij ik boven ga schoonmaken of douchen ofzo.
Ik heb voor en achter altijd de knip op de deur zitten, ook op de poort trouwens. Niet alleen voor insluipers/inbrekers maar ook voor een kleine uitbreker
wij hebben alles kunststof dus ook de deuren dus de voordeur is altijd op slot achterdeur niet als ik thuis ben daar heb ik me hond voor wel als ik weg ben ook als ik heel even de hond uitlaat brrr moet er niet aan denken dat iemand in mijn huis is zonder dat ik er ben