van harte gefeliciteerd!! Ik had in het begin wel veel lastvan mijn borsten, maar dan niet elke dag...
gefeliciteerd! ik weet het zelf ook pas sinds gister!ik heb ook gevoelige borsten ze voelen zwaar en tepels zijn inderdaad gevoel verder heb ik al ik op mijn borsten klop.. ( vraag me niet waarom ik dat geprobeerd heb haha) dat het voelt als een blauwe plek vooral aan de zijkanten en bovenop mijn borsten! mijne groeien ookal flink vooral opzij, ze zijn ronder.. ik heb ook allemaal kleine bultjes op en rond mijn tepels en kleine puistjes op borsten zelf en ertussenin..
Mijn borsten groeien ook erg hard. BH wordt al een beetje strakker. Bij mij lopen er dikke blauwe adres overheen.
Die aders herken ik, maar verder voel ik ze niet! Vandaag precies 4 weken zwanger. Kan het nog komen??
Ik heb er ook erg last van. Mijn moeder zei dat zij dat ook had en zij haar hele zwangerschap en ik heb het eigenlijk elke dag met vlagen!
hallo allemaal, heb al 2a3 dagen last van me bosten pff en ze zijn zo zwaar aan het worden niet normaal maar wel mooi rond en vol (heb normaal niks)
Mijn tepels zijn ook nog steeds gevoelig. Zo'n 2,5 week nu. De ene dag wat erger dan de andere. Tepelhof wordt ook wat donkerder en er zitten bultjes op. Af en toe wat ongi achtige krampen en gisterenavond was ik heel moe, maagzuur en draaierig. Ik heb 11 uur geslapen Ben benieuwd. Maandag maar eens testen