voor mn zwangerschap 68, aan het einde 94.. pff 26 kg erbij dus! Na 9 maanden was alles eraf, en toen werd ik zwanger van de tweede nu zit ik alweer rond de 88!
Terug op gewicht komen is een ding maar Hoe zit t dan met je oude figuur ? Blijf je een blubberbuik houden en bredere heupen?
voor m'n zwangerschap 49kg, aan het eind 60kg en nu 49kg. en nee geen blubberbuik (nog wel een beetje vel over). Heupen zijn volgens mij nog wel steeds breder en helaas wel hangende borsten, maar die gingen ook van C naar F en weer terug naar C.
Ik ben tijdens mijn zwangerschap totaal 12 kilo aangekomen en 6 weken na de bevalling was er 15 kilo vanaf. Borstvoeding rules!
Tijdens mijn zwangerschap ben ik 25 kilo aangekomen, en er zijn er nu al 30 af (weeg nu 58 kg). Netjes dacht ik zo Zo'n kleintje kost behoorlijk wat energie!!!!
2x binnen de kraamweek al m'n kilo's er al af en dat waren er genoeg. Geen problemen ondervonden. Wel een slapper velletje helaas.
Hier precies hetzelfde! Van 75 kilo naar 88 kilo gegaan in de zwangerschap, en 6 weken later woog ik 72 kilo. Heerlijk! Ik kon na 3 dagen m'n gewone kleren weer aan. Helaas waren die kilo's er langzaam wel weer bij gekomen, dus zat ik vorig jaar zomer weer op 80 kilo. Toen ben ik er echt wat aan gaan doen, en nu weeg ik 71 kilo Ik zit veel beter in m'n vel zo.
Totaal 12 kilo aangekomen, de dag na de bevalling waren er al 7 af. Na 3 weken 5 kilo lichter dan voor mn zwangerschap. Ik heb geen borstvoeding gegeven.
Ja joh, makkelijk! Ik was in beide zwangerschappen 25 kilo aangekomen, dus zeker niet weinig. Maar beide keren helemaal vanzelf weer eraf gegaan. Ik weeg nu zelfs 4 kilo minder dan voor mijn zwangerschappen! Denk trouwens wel dat de borstvoeding er bij mij voor verantwoordelijk was, bij mijn zoontje bleef ik afvallen totdat ik stopte. En nu val ik nog steeds af.
Ik was tijdens de zwangerschap 17 kilo aangekomen, maar veel daarvan was vocht, dus ik was eigenlijk alles na de zwangerschap wel vrij snel kwijt. Paste na een maandje zelfs weer in broeken die ik al lang vóór mijn zwangerschap niet meer paste Toen ik echter stopte met BV kwam er toch weer wat bij en nu ben ik alsnog zo'n 4 kilo zwaarder. Ben nu flink aan het werk om dat eraf te krijgen, maar 't gaat niet vanzelf, helaas...
1e zwangerschap: 12 kg aangekomen, 10 weken na de bevalling 17 kg lichter. Toen ik stopte met bv geven zaten die extra afgevallen 5 kg er zo weer aan. 2e zwangerschap: 18 kg aangekomen, na de bevalling meteen 14 kwijt en de laatste 4 ben ik nu bijna kwijt door echt goed op mijn eten te letten. Misschien wat snel om nu al te lijnen, maar ik wil graag voor de zomer weer terug op de 60 kg zitten.
Hier 18 kg aangekomen en 25 kg kwijtgeraakt. Koemelk/sojavrij dieet zorgde er ook wel voor dat de kilo's er gemakkelijk afgingen. Zou nu nog wel 3-5 kg kwijt willen.
25 kilo aangekomen! kwam met 30 weken in het ziekenhuis en tot de bevalling had ik verplichte bedrust. nu maar 5 kilo kwijt! het wil er maar niet af en zit toch echt geen chips en chocola te eten:S wel sport ik, blijkbaar heb ik gewoon pech ofzo
Voor de zwangerschap 58 kg. Aan het einde 77 kg . Nu 57 kg. . Geen borstvoeding en ik ben ook geen jonkie meer Dus ben blij dat ik weer in mt 36 pas. Helaas geen strakke platte buik hier
ik woog voor mijn zwangerschap 59 kilo. Tijdens mijn zwangerschap al die maanden veel gespuugd en uitgedroogd geweest. Uiteindelijk bijna 5 kilo aangekomen, en mijn dochter was eruit en ik had mijn oude gewicht weer terug. Daarna kraamvrouwenkoortst gehad, en borstvoeding, toen afgevallen, dus toen ook met bv gestopt.
Ja, 7 kilo aangekomen en meteen er weer af. Paste ook meteen weer in mijn kleren. Nu lichter dan voor zwangerschap door alle energie die een kleintje kost denk ik. Maar was al erg slank voor zwangerschap.
Nooit problemen met mijn gewicht gehad. Ik ben 1,83 en mijn gewicht voor de bevalling was 62 kg. Ik kwam 14 kilo aan en na zo'n 4,5 maand zat ik weer op mijn oude gewicht. Het enige wat ik heb gedaan is niet snoepen (ik had ook geen zin). Dus ik denk dat ik erg veel geluk heb gehad! Wel hangen mijn borsten en heb ik nog ietsje een buikje, vind ik. Maar ja, daar moet ik maar mee leven!