13 kilo aangekomen.. Na 1,5 week hoefde ik nog maar 1 kilo.. Na een maand was alles eraf (zelfs nog wat extra's..), alleen heb ik toch nog een zwemband..
ik ben 17 kilo aangekomen, op het eind van de zwangerschap ging het heel hard, hield ook veel vocht vast. verloor snel 7 kilo, maar bleef vocht vasthouden. langzaam aan ging dat weg, maar door toch veel te blijven snoepen na de bevalling, moest ik nog steeds 10 kilo! met behulp van het dieet ben ik dat kwijt, en nog steeds. maar heb wel een hele lelijke buik eraan overgehouden, had veel last van striae op mijn buik, en dat ziet er nu niet uit, maar goed heb er een geweldig mooi en gezond knulletje aan over gehouden.
Ik woog voor mijn zwangerschap 66 kilo, aan het eind van m'n zwangerschap 84 kilo, dus 18 kilo aangekomen. Na de bevalling was ik 8 kilo kwijt en de rest kreeg ik er lange tijd niet af, gelukkig kwam er ook niks bij. Op gewicht blijven was/is geen probleem, afvallen dus wel. Vanaf januari ben ik gaan lijnen, had het al eerder geprobeerd, maar het mislukte telkens. Nu ben ik 68 kilo, dus nog 2 kilo boven m'n gewicht voor m'n zwangerschap. Ben nu net weer begonnen met lijnen, want wil er toch nog wel een paar kilo af, voordat we op vakantie gaan. Al met al heeft het dus 1,5 jaar geduurd om weer in de buurt van m'n oude gewicht te komen. Ik heb een speciaal dieet gevolgd, waarvoor ik "pillen" moest slikken als ondersteuning. Mocht ik na een tweede zwangerschap weer zoveel moeten afvallen, start ik daar zo snel mogelijk mee, het ging echt als een trein en ik voelde superfit! Als iemand wil weten wel dieet, moet je me even pm-en, want weet niet of ik dat hier mag plaatsen. Liefs, Huismus
Tijdens de zwangerschap circa 14 kilo aangekomen, nu na 9 dagen zit ik nog maar 2-3 kilo boven mijn startgewicht. Mirte woog 4 kilo, de placenta was dik en ik hield een flinke hoop vocht vast. De laatste dagen voor de bevalling kon ik bijna geen schoenen meer aan. Vind dat snelle afvallen niet prettig, ben er toch wat slap onder.
1e zwangerschap 18kg aangekomen, er af binnen 3 mnd na bevallling 2e Zwangerschap 20kg aangekomen, er af binnen 2 mnd na bevalling 3e Zwangerschap 18kg aangekomen, er af binnen 2 mnd na bevalling 4e Zwangerschap 12 kg aangekomen, er af binnen 1 mnd na bevalling. Ik weeg nu nog minder als voor mijn 1e zwangerschap. (58 kg) Alle kids wogen bijna evenveel bij geboorte: net (niet) 8 pond.
Bij de eerste ca 20 kilo aangekomen, 10 maanden na de geboorte woog ik nog 2 kilo meer dan mijn startgewicht voor mn dochter. Toen werd ik weer zwanger en ben inmiddels weer 10 kilo aangekomen. Hopelijk ben ik deze kilo's snel kwijt!
Ik ben de eerste 4 maanden van mn zwangerschap ruim 10 kilo afgevallen, en op het eind was ik 7 kilo zwaarder als aan het begin van mn zwangerschap. Die 7 kilo was er natuurlijk zowizo direct weer af en ik was een paar kilo lichter na de bevalling als voor de zwangerschap. Wel heb ik een wat dikkere buik. Langzaam aan ben ik wel een kilo of 2 aangekomen omdat ik vanaf de geboorte thuis ben bij mn dochter dus wat meer snoep en snaai... Hier gelukkig geen grote problemen met zwangerschaps kilo's dus. ( 115 kilo op eind van zwangerschap dus 't is niet dat ik geen problemen met kilo's in 't algemeen heb hoor alleen niet tijdens mn zwangerschap )
Ik ben tijdens de zwangerschap 26 kg aangekomen. En binnen 6 weken was alles eraf,zelfs nog iets teveel.
Ben tijdens mij zwangerschap maar zo´n 7 kg aangekomen. Niet omdat ik misselijk oid was, maar gewoon minder eetlust én de drive om heel gezond te eten! Na de bevalling woog ik dus minder dan voor ik zwanger was. Ideaal
Ik woog voor mijn zwangerschap 62 kilo, aan het einde 84 (!). 22 Kilo aangekomen dus en het was er echt maar één. Nu, vijf maanden na de bevalling, weeg ik 66 kilo, 18 kilo is er dus al af, nog 4 te gaan. Ze gaan er langzaam maar zeker af, als ik nou eens wat minder zou snoepen zou het sneller gaan.
startgewicht 65kg rond 40 weken 92kg (toen niet meer gewogen, met precies 42 weken bevallen dus is nog wel wat bij gekomen gok ik) na 3 weken woog ik 75kg na 3 maanden 60-65kg en ik doe er niks voor, geen dieet, en geef geen bv meer (3 weken gedaan).
Nee ik heb ze er niet afgekregen! Dan maar maatje 38 en lekker in mn vel dan mezelf uithongeren omdat ik nog per se die laatste 3/ 4 kilo eraf wil hebben.
Bedankt Het is wel heel hard werken maar als ik zie dat mijn productie steeds weer een beetje omhoog gaat is dat een goede stimulans om het vol te houden.
Startgewicht: 74/75 kg Einde zwangerschap: 93 kg Week na de bevalling: 83 kg Na 6 weken: 77 kg Nu (sinds een half jaar): 68 kg
Voor de zwangerschap woog ik zo'n 61 kilo. Aan het einde van de zwangerschap woog ik ongeveer 84 kilo Na de bevalling woog ik nog 78 kilo en had ik echt zo iets van dat gaat nooit meer goed komen! Na een maand of negen zat ik rond de 62 kilo. Ben nu wel weer tevreden dus. M'n buik is misschien niet meer zo strak als eerst, maar misschien zou ik ook wel wat beter m'n best moeten doen op de sportschool
71 kilo voor mijn eerste zwangerschap 86 kilo aan t einde daarvan 73 kilo toen ik 6 maanden later zwanger werd van nummer 2 80 kilo aan t einde van nummer 2 en nu ............. 58 a 60 kilo Gewoon 3/4 jaar minder eten en snoepen want daarvan was ik veel bijgekomen
Begin zwangerschap 62 Door extreme misselijkheid teruggevallen naar 55 Bijgekomen gedurende zwangerschap tot 72 Na 1 week 65 Vorige week naakt gewogen (andere keren was met kleding) 60....