Bij mijn eerste zwangerschap 19 kilo aangekomen. 5 maanden na de geboorte zat ik weer op mijn oude gewicht, ik heb daar veel voor moeten doen, echt dieeten. Na precies 1 jaar (na de geboorte van de eerste) zwanger van de tweede. Toen 21 kilo aangekomen. Ma 4 maanden was dit er weer af en nog een paar kilo extra. Maar ook daar heb ik wel veel voor moeten doen, het ging niet vanzelf. Inmiddels, de jongste is bijna 11 maanden, zit ik 6 kilo onder het gewicht van voor mijn zwangerschappen, en daar hoef ik nu eindelijk eens bijna niets voor te doen!
Voor mijn zwangerschap woog ik 73 kilo (ben 1.76) en op het einde van mijn zwangerschap ging ik richting de 90 kilo. Dus was zo een 17 kilo aangekomen, terwijl ik heel gezond at en op het laatst kon ik niks meer eten vanwege maagzuur. Na de bevalling was ik direct 10 kilo lichter en op dit moment weeg ik 68 kilo, heb er niks bijzonders voor gedaan. Merk wel dat ik met de kleine veel minder eet, soms vergeet ik gewoon op een dag te eten.
Blijf gewoon gezond leven, dan komt het wel in orde. Je bent pas 3 mnd geleden bevallen, veel vrouwen hebben meer tijd nodig om het zwangerschapsgewicht kwijt te raken. In mijn geval (18 kg aangekomen, BV gegeven) duurde het 6 maanden. Ik weet uberhaupt niet of het wel of niet geven van BV nou zo'n effect heeft op je gewicht. Ik kreeg er namelijk ook meer trek van en heb véél boterhammen gegeten.
Idd, geef het tijd.... Ik viel de eerste 10 maanden ook vrijwel niets af. En nu ongeveer 500 tot 1500 gram per week. Genoeg vind ik!
Ja ik ben nu ook overgestapt op het tijd geven . Het was alleen zo dat ik 2 voorbeelden had en beide meiden waren een week na hun bevalling 2 kilo lichter dan voor hun zwangerschap, zij gaven bv vandaar dat ik dacht dat het ermee te maken heeft en mensen noemen het altijd als een van de voordelen... mja ben al lang blij dat ik mijn eigen broek weer pas
Ik woog voor mijn eerste zwangerschap 74 kilo, na drie maanden zat ik weer op dat gewicht en na vijf maanden woog ik 71 kilo. Daarna was ik weer zwanger... Nu is mijn zoontje acht weken en weeg ik nog 70,5 kilo. Ik denk dat ik nog wel een paar kilo kwijt zal raken op deze manier. Geloof dat kinderen voor mijn gewicht best goed zijn. De eerste zwangerschap was ik 17 kilo aangekomen, de tweede 14.
Ik was tijdens mijn zwangerschap 21 kilo (van 67 naar 88) aangekomen en ben er nu 18 kwijt. Hier blijf ik een beetje op stilstaan de afgelopen 3 maanden. Ben nu wel aan het sporten, maar het snoepen mag nog wat minder... Pas mijn oude broeken/rokken helaas niet zo goed doordat ik vooral op buik en heupen nog teveel heb zitten.
Na een week paste al mijn broeken al terug. Ik was op 40 weken 13 kilo bijgekomen en woog 64 kilo. Een maand na de bevalling woog ik terug 52 kilo;
ik was in de 1e zwangerschap meer als 35 kilo afgevallen. Een dag na de bevalling was ik er een stuk of 13 kwijt. Paar maanden erna alles. Toen ik weer zwanger werd van dit prinsesje woog ik 4 kilo minder als dat ik was toen ik zwanger was van Emma. Vind ik best goed gedaan van mezelf. Heb geen raar dieet gevolgd hoor. Gewoon heel weinig snoepen en gezond eten. Ben benieuwd hoe het nu zal gaan ben wel wat minder aangekomen (maar ben er nog niet haha)
Tijdens zwangerschap 22 kg aangekomen Nu 2 maand geleden bevallen en nu 13 kg kwijt.. dus nog 9 te gaan.. Baal flink van mijn figuur nu en wil het wel tijd geven, maar ben eigenlijk sinds de bevalling zelf nog maar minimaal afgevallen Bij de bevalling zelf 6 kg kwijt en daarna dus maar 3 over de gehele tijd.. Geef volledige BV dus lijnen is er niet bij.. Probeer veel te bewegen (fietsen, wandelen) en eet gezond, drink veel water.. meer kan ik dus niet doen ben ik bang.. maar ben blij als ik weer in mijn eigen kleding pas!
Dolfijn: Bij jou gaat het precies hetzelfde zoals het bij mij ging. Ik ben minstens 24 kilo aangekomen in de zwangerschap.. Na de bevalling was ik ook zo weinig gewicht kwijt, het viel me echt tegen! Nu wordt mijn mannetje volgende week zes maanden en ik zit hier in mijn oude broek, jawel, een broek van voor de zwangerschap! Hij past sinds gisteren weer, ik ben zo blij . Er moet nog 2 kilo af en dan ben ik weer op mijn startgewicht. Ik geef zoveel borstvoeding als ik kan (dus eigenlijk volledige borstvoeding) en eet gewoon waar ik zin in heb. Ik sport niet maar heb wel beweging van het wandelen enzo. Dus er is nog hoop voor je .
hahah dank je meis! dan hou ik hoop en probeer nog geduld te hebben! enne, wil even kwijt dat ik het super vindt dat je zo hard knokt voor volledige bv!