Hebben jullie de klamboe weer teruggehangen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ecosa, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Paar maanden geleden heb ik de (voor-die-paar-maandjes-o-zo-belachelijk-dure :)) klamboe van Elena's kamertje gehaald omdat ze het in haar bed trok. Nu merk ik dat ze wat "bewuster" is en niet aan alles gaat lopen trekken en doen. Ik stond me vanavond serieus af te vragen of de klamboe wellicht niet terugkan, ik vind het namelijk zo mooi staan! :)
    Wat hebben jullie gedaan; de klamboe nog teruggehangen of gewoon helemaal weggelaten?

2. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Hey, misschien een tip. Wij hebben hem nog steeds hangen maar hebben hem halverwege op twee punten op de muur extra vastgezet waardoor hij meer van het bedje af is zeg maar. Weet ook niet hoe ik het beter kan uitleggen maar het staat heel leuk!

3. laura14

laura14 Lid

9 jul 2007
    71
    0
    0
    ik heb ook onze superleuke circus klamboe gewoon vastgebonden aan de poten van het bed. Het ding is nu niet meer los te krijgen...

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb de klamboe ook nog hangen, maar helemaal vast verstopt Ɣchter het ledikantje :) Ziet er niet echt uit eigenlijk :)
    Ik weet nog niet wat ik ermee ga doen...

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Haha, ik vroeg me het zelfde af. Ze trekt hem hier ook in het bedje dus nu hang hij achter het hoofdeinde van het bed. Maar het was best een duur ding en vind het eigenlijk zonde om hem weg te halen. (ga ik wel doen)
    Maar terug hangen over een tijdje is misschien niet zo'n gek idee.
    Ik volg het even hier.

6. famke84

famke84 Actief lid

21 nov 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    Zou toch maar wat oppassen. Kennissen van ons hun meisje is bijna gestikt in dat ding.... Wel goed vastmaken hoor!

7. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Ik heb aan de zijkant van het ledikantje een stofje gedrapeerd zodat ze de klamboe er niet in kan trekken.

Deel Deze Pagina