Hij staat hier (voor overdag) op 20,5 graden ingesteld, daaronder gaat hij aan, maar het is nog niet kouder geweest, dus hij is nog niet aan geweest.
Hier staat hij ingesteld op 18.5 graden.. vanochtend os hij aangesprongen en heb ik hem net op 20 gezet. Ga geen kou hebben.. 😉
Hier staat de verwarming inmiddels lekker aan. Manlief heeft van de week de radiatoren extra snel opgehangen. Heerlijk die warmte nu.
Nee nog niet,ik heb gisteren weer de roosters open gezet, dus mocht ik het koud krijgen dan gaan die eerst dicht. Nu zit ik overigens lekker in het zonnetje.
Oh maar hier stond de verwarming in de winter ook altijd op 21 hoor. Nu met een kruipende smurf vraag ik me af hoe ik de vloer moet verwarmen? En hoe scherm je je smurf af van gewone radiatoren? Of is dat een kwestie van 1x voelen? Terwijl ik dit typ zit ik lekker in het zonnetje en is ons huis al lekker opgewarmd naar 22,5 door de zon. Zou ik meer stoken omdat ik een meter uitbouw heb? Die dus alleen beneden is en niet doorloopt met Dr rest van het huis
Nou inderdaad, ik heb het de hele winter gewoon koud, of a;thans gewoon 6 maanden in het jaar. Maar echt niet dat ik mijn verwarming op 22/23 ga zetten hoor, dan houd ik geen geld over
Vrijdagavond heeft de kachel aangestaan. Maar ik was nog niet fit na de griep. Zaterdag en zondag het zonnetje erin dus kreeg het pas rond 8 uur koud. Dan pak ik dus een dekentje. Nu staat hij ook nog niet aan, want ik kom net terug van sporten. Ik kijk altijd gewoon of ik het koud heb en hoe lang het dan nog duurt tot ik naar bed ga (ik leef erg regelmatig). Voor 1,5 uur doe ik de verwarming niet aan. Hij slaat hier automatisch aan als de temperatuur onder de 15 graden komt.
Hier ook, maar nu niet aan want er is niemand thuis . Zet hem vanavond op 19 graden denk ik, lekker met een dekentje op de bank. Overdag heb ik het niet koud en de kinderen ook niet, dus hoeft hij niet hoger. Pas als het buiten echt koud wordt gaat ie hoger zodat we goed kunnen opwarmen van de kou Ons voorschot gaat elk jaar weer omlaag, dus we doen ergens iets goed . Betalen nu 104 euro per maand geloof ik.
ik had het vanochtend bijna gedaan. 18,5 toen we beneden kwamen, maar goed druk in de weer en naar school. Toen we terugkwamen stond de zon al vol op het raam hier en is het inmiddels al weer 19 graden. Op een niet zonnige dag was die denk ik wel aangegaan,
Hier nu op 19 graden gezet, voelde fris aan. Was 17.5 hier. Nu is het gewoon lekker en niet te warm. Hier helaas geen zon te zien.
Vanmorgen voor het eerst aangezet. Was zwaar mistig en koud brrr... Eventjes een uurtje op 21 graden en huis was weer lekker warm. Nou staat hij weer op 18.5, maar helaas nog geen zon te bekennen. ik ga ook niet onnodig kou lijden hoor
een paar grote speelmatten op de vloer? zo hebben wij het gedaan tenminste. hoe heet worden de radiatoren, niet zo heet toch?
Wij hebben hem inmiddels ook een aantal keren aangehad.. In de ochtend of in de avond.. Enkel om even de kou eruit te halen.. zoals nu staat hij niet aan.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa hij is sinds vanochtend aan.. t was te koud voor mijn man. 17 graden. inmiddels alweer uit omdat het hier nu 19 graden is.
Hier nog niet aan geweest. De kinderen hebben het altijd warm en ik heb een dik vest aan. De jongens mopperen altijd als hij aanstaat want dan hebben ze het heet (niet warm maar heet hahaha).