Het is altijd vrij warm in huis hier en het blijft ook lang warm. Tis nu 21,5 graden en het raam staat open. Zonnetje komt al door dus straks is het vast weer warmer. Hier springt hij aan als het onder een bepaalde temp komt.
Onze ketel slaat aan onder de 19 graden.... ik kijk net en het is precies 19. Dus nog niet, hoewel de behoefte er wel is op zich. Ivm vloerverwarming zou 19 graden voldoende moeten zijn, we wonen hier pas sinds juli dus nog niet uit kunnen proberen.
afgelopen maandag 3 oktober was het bij ons 17 graden. Nu had mijn man boven het raam van de badkamer en slaapkamer flink open gezet smorgens en niet meer dichtgedaan. Dus het was buiten kouder dan binnen. Heb toen de verwarming naar 19.5 gezet om de kou eruit te krijgen. Maar omdat ik net zwanger ben heb ik het extra koud. Zit soms te bibberen in huis terwijl ik dan onder een dekentje zit
Nee nog niet. Vanmorgen was het 18,5 graden in de woonkamer. De gordijnen helemaal open gedaan en de zon maakt de kamer wel warm, nu is het 21 graden.
De thermostaat staat hier geprogrammeerd, maar er hoeft simpelweg nog niet bijverwarmd te worden. Nu zou het bijvoorbeeld verwarmd worden tot 18 graden (voor overdag onze standaard temperatuur), maar het is 20 graden in huis doordat het zonnetje naar binnen schijnt. We hebben een hoekhuis, maar doordat er spouwmuur isolatie in is gekomen vorig jaar hoeven we niet meer zoveel te stoken.
Wij zijn nog op vakantie hier nu 31 graden , maar ik denk als we weer thuis zijn dat ik hem direct aanzet
Vandaag voor het eerst aangezet. Het was 18,5 graden binnen, dat vind ik opzich nog niet zo erg maar ik ben niet zo lekker en had het nu dus wel echt koud.
'S ochtends is het 21 graden in huis en tegen de avond 22.5 graden. Geen reden om de kachel aan te doen. Heb zelfs nog heerlijk de deur open! Wel sloffen gekocht voor ons zoontje. Hij speelt veel op de grond dus dat is best fris.
We hebben weer een paar "koude" nachten gehad. Hoe staat het nu met de verwarming? Hier nog steeds 20 graden in huis geen verwarming aan gehad nog
Hier nog niet nodig. Is nog niet onder de 21graden gekomen. Maar als ik het koud krijg gaat hij gewoon aan. Ik ga geen kou lijden in mijn eigen huis. Zo'n hekel aan.
Wij hebben hem voor het eerst aan. Zojuist gedaan. Het is dan wel 20 graden in huis maar voelt frisser aan. Nu behagelijk warm hier.
Hier heeft hij afgelopen week één keer 's morgens heel even aan gestaan. Op de dagen daarna was het niet nodig. Heb gisteren wel een kruik in bed gehad omdat ik ijsvoeten had, haha. Ik roep altijd dat 1 oktober 'de grens' is (maar als het daarvoor heel koud is, gaat 'ie ook gewoon aan hoor ), dus wat mij betreft is er überhaupt ook geen reden om hem niet aan te zetten.
Ik heb gewoon de thermostaat weer aan staan en de radiatoren open. Verwarming slaat dan vanzelf aan als de temp onder de 20 graden zakt (snachts 16). Vorige week waren er een aantal avonden waarop ze gebrand heeft, nu is ze alweer het hele weekend niet aangeslagen. Ik durf alleen de thermostaat wel eens wat hoger te draaien voor ik ga douchen, dan warmt de badkamer lekker op .
Hier nog steeds geen verwarming aan gehad. Vandaag ook de hele dag zon gehad en het was gewoon heerlijk warm zo in het zonnetje. Heb dus heerlijk in de tuin gezeten met een boekje en kopje thee.