Hier staat hij al zeker 2 weken aan, ik ben een koukleum en verdom het om te blauwbekken in mijn eigen huis. Hier is het dus standaard 22 graden.
Hier staat 'ie nog niet aan. Ook nog niet nodig geweest trouwens, het is hier meestal 19 of 20 graden binnen, warm zat voor ons. We hebben overigens al wel 1 keer de kachel aangehad, maar dat was meer voor de gezelligheid dan voor de warmte.
hier is het nog 20 graden dus nee is nog niet nodig en probeer het ook zo lang mogelijk vol te houden om m niet aan te doen!
19 graden moet ie van mijn man(cv monteur)anders word het te vochtig in huis. dit is alleen overdag he! ik heb het nooit koud zit nu met trui met korte mouw
ik heb t koud dus ja hij staat lekker aan ookal heb ik 3 lagen aan ik moet soms echt nog ff de verwarming aanhebben maar als hij bij ons onder een bepaalde temp komt dan slaat hij al aan
Ja ik zet hem overdag de laatste weken standaard op 20 graden en hij springt ook elke keer aan, zo koud is het hier al binnen.
Hier hebben we de verwarming denk ik al ruim een maand aan als het kouder is als 18 graden springt hij automatische aan.. Ga echt niet in een koud huis zitten!
Hier nu een paar dagen aan. Overdag op 20.5 en s'nachts op 19. Op Alyna's kamer was het 16 graden, dus die zet ik heel even aan voor ze gaat slapen en dan draai ik 'm weer dicht.
Wij wonen in een oud tochtig flatje met gaskachel en ja hij is nu sinds een weekje al wel aan geweest zodra we 's avonds op de bank zitten. Ik kan hem ook niet aan laten springen oid, je moet hem gewoon zelf aanzetten. Dus temperatuur constant houden is hier niet echt te doen 's nachts is hij nu absoluut niet aan, is ook niet nodig. Alleen als het vriest blijft hij 's nachts ook wat aan. Maar verder is het in de winter een sprint je bed uit, kachel aan en snel onder de douche springen, en als je daar dan uit komt is het wel te doen, wil je niet bevriezen tijdens je ontbijt Ik zit al heel snel met mijn deken op de bank om het zo lang mogelijk uit te stellen (ben koukleum), maar ook ik verdom het om echt kou te lijden in mijn eigen huis. Dan maar paar 10tjes meer betalen. Enne zoveel betalen we trouwens nog niet als ik het vergelijk met anderen dus ach. Hopelijk over jaartje naar een goede geïsoleerd huis waar het niet binnen waait
Hier nog niet aangehad, maar heb wel een zooitje kaarsjes aan hihi. Over het algemeen hoeven we pas in december de kachel aan te doen. Hoop dat we dat nu ook pas weer hoeven... Scheelt weer een paar centen.
Hier staat hij ook al sinds een paar weken aan op 21-22 graden. We hebben een huis met een heel groot balkon met schuiframen en ook enkelglas.
Wij hebben het geluk dat we in een heel goed geisoleerde huis wonen, en hebben overdag nooit de verwarming aangehad tot nu toe meestal rond een uur of half 10 doen we hem aan tot we gaan slapen, tot die tijd is het met een fleecedekentje prima te doen het is ook altijd 19 graden in huis. Ik ben benieuwd naar de afrekening van dit jaar want we wonen er nog niet zo lang
Ja sinds een week of 3 staat hij af en toe aan. Hij slaat niet veel aan meestal van 20 graden naar 21 of 21,5 even opwarmen.
Het ligt natuurlijk heel erg aan je huis, wij hebben een huis wat niet zo best geisoleerd is en enkelglas, dus als wij hem niet aanzetten dan is het zo'n 16 graden hier binnen. Ik neem aan dat iedereen dan de verwarming aan zet, want daar helpt een dikke trui en dekentje niet meer tegen hoor.
Wij zijn nog steeds niet aan het stoken Maar met het goed geisoleerde nieuwbouwhuis waar we in zitten, is het nog steeds 20-21 graden...dus lekker genoeg
nou de thermostaat geeft hier ook 20 gr aan steeds maar toch is het mooi koud in huis brrrr en ik weiger het koud te hebben in me eigen huis. En als vriendlief uit zijn werk komt zet hij hem weer lager maar dan is het toch bijna baby bedtijd en ligt zij lekker warm . En ik lig dan met een dekentje op de bank en ga rond 9 uur ook naar bed soms al eerder.
Nou in de ochtend zet ik hem wel aan. Zo nu ben ik om 6.00 al beneden en vind het toch wel erg koud, dan zet ik hem wel even aan