Hebben jullie de verwarming al aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door ProudMum, 15 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Hier staat hij al zeker 2 weken aan, ik ben een koukleum en verdom het om te blauwbekken in mijn eigen huis. Hier is het dus standaard 22 graden.

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier staat 'ie nog niet aan. Ook nog niet nodig geweest trouwens, het is hier meestal 19 of 20 graden binnen, warm zat voor ons.

We hebben overigens al wel 1 keer de kachel aangehad, maar dat was meer voor de gezelligheid dan voor de warmte.

3. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    hier is het nog 20 graden dus nee is nog niet nodig en probeer het ook zo lang mogelijk vol te houden om m niet aan te doen!

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    19 graden moet ie van mijn man(cv monteur)anders word het te vochtig in huis.
    dit is alleen overdag he!
    ik heb het nooit koud
    zit nu met trui met korte mouw

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik heb t koud dus ja hij staat lekker aan ookal heb ik 3 lagen aan ik moet soms echt nog ff de verwarming aanhebben maar als hij bij ons onder een bepaalde temp komt dan slaat hij al aan

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ja ik zet hem overdag de laatste weken standaard op 20 graden en hij springt ook elke keer aan, zo koud is het hier al binnen.

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hier hebben we de verwarming denk ik al ruim een maand aan als het kouder is als 18 graden springt hij automatische aan.. Ga echt niet in een koud huis zitten!

8. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    nou hier staat ie ook al zo'n twee weken, ik ga toch niet zitten blauwbekken in huis!

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier issie ook aan. minstens 18 graden moet het zijn binnen.
    En dat is het zo dus echt niet meer :(

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hier nu een paar dagen aan.
    Overdag op 20.5 en s'nachts op 19.
    Op Alyna's kamer was het 16 graden, dus die zet ik heel even aan voor ze gaat slapen en dan draai ik 'm weer dicht.

11. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Wij wonen in een oud tochtig flatje met gaskachel en ja hij is nu sinds een weekje al wel aan geweest zodra we 's avonds op de bank zitten. Ik kan hem ook niet aan laten springen oid, je moet hem gewoon zelf aanzetten. Dus temperatuur constant houden is hier niet echt te doen ;) 's nachts is hij nu absoluut niet aan, is ook niet nodig. Alleen als het vriest blijft hij 's nachts ook wat aan.

Maar verder is het in de winter een sprint je bed uit, kachel aan en snel onder de douche springen, en als je daar dan uit komt is het wel te doen, wil je niet bevriezen tijdens je ontbijt :D

Ik zit al heel snel met mijn deken op de bank om het zo lang mogelijk uit te stellen (ben koukleum), maar ook ik verdom het om echt kou te lijden in mijn eigen huis. Dan maar paar 10tjes meer betalen. Enne zoveel betalen we trouwens nog niet als ik het vergelijk met anderen dus ach.

Hopelijk over jaartje naar een goede geïsoleerd huis waar het niet binnen waait ;)

12. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Hier nog niet aangehad, maar heb wel een zooitje kaarsjes aan hihi. Over het algemeen hoeven we pas in december de kachel aan te doen. Hoop dat we dat nu ook pas weer hoeven... Scheelt weer een paar centen.

13. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hier staat hij ook al sinds een paar weken aan op 21-22 graden. We hebben een huis met een heel groot balkon met schuiframen en ook enkelglas.

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Wij hebben het geluk dat we in een heel goed geisoleerde huis wonen, en hebben overdag nooit de verwarming aangehad tot nu toe:D meestal rond een uur of half 10 doen we hem aan tot we gaan slapen, tot die tijd is het met een fleecedekentje prima te doen :D het is ook altijd 19 graden in huis. Ik ben benieuwd naar de afrekening van dit jaar want we wonen er nog niet zo lang :D

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ja sinds een week of 3 staat hij af en toe aan. Hij slaat niet veel aan meestal van 20 graden naar 21 of 21,5 even opwarmen.

16. tulip

tulip Niet meer actief

Het ligt natuurlijk heel erg aan je huis, wij hebben een huis wat niet zo best geisoleerd is en enkelglas, dus als wij hem niet aanzetten dan is het zo'n 16 graden hier binnen. Ik neem aan dat iedereen dan de verwarming aan zet, want daar helpt een dikke trui en dekentje niet meer tegen hoor.;)

17. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    Wij zijn nog steeds niet aan het stoken:$ Maar met het goed geisoleerde nieuwbouwhuis waar we in zitten, is het nog steeds 20-21 graden...dus lekker genoeg:D

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    nou de thermostaat geeft hier ook 20 gr aan steeds maar toch is het mooi koud in huis brrrr en ik weiger het koud te hebben in me eigen huis.
    En als vriendlief uit zijn werk komt zet hij hem weer lager maar dan is het toch bijna baby bedtijd en ligt zij lekker warm .
    En ik lig dan met een dekentje op de bank en ga rond 9 uur ook naar bed soms al eerder.

19. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Nou in de ochtend zet ik hem wel aan. Zo nu ben ik om 6.00 al beneden en vind het toch wel erg koud, dan zet ik hem wel even aan :D

20. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

wij hebben hem nu 3x aangehad.

Deel Deze Pagina