Dat kind in dat groene shirt, hahaha. En ach, het is misschien even zielig maar kinderen moeten ook maar leren om met zulke grappen om te gaan hoor. Even een korte cursus idd. Wss komen ze in hun studententijd nog veel ergere grappen tegen
Ieder jaar moet ik er toch weer om lachen, en blijkbaar in het filmpje zegt een jongetje op een gegeven: you did it again. En blijkbaar trapt dat jochie weer in die grap want hij begint met huilen. Achteraf kunnen de kinderen er gelukkig weer om lachen, en ze hebben leuke verhalen voor later als ze wat groter zijn
Die driftbuien vond ik echt ver gaan voor snoep, die kinderen hadden aan mij een hele slechte gehad. Maar dat meisje met die cereal... Ahh wat lief. En dat kindje die zei van daar heb ik twee uur huizen voor langs moeten gaan, zo wijs.
Die driftbuien over snoep vind ik ook te ver gaan. Er zat echt een heel lief jongetje tussen die rustig bleef en zei 'That's oke..' die is goed opgevoed zeg
Ik vond juist dat jongetje wat echt verontwaardigd keek en zei; "Je heb niet eens een galblaas." En dat jochie wat zijn duim opstak naar zijn vader! Prachtig.