zwanger in 1e ronde, wanneer uitgerekend

Discussion in 'Zwangerschap' started by lique80, Oct 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Hallo allemaal,
    Heb mijn situatie al eens verteld, maar nu heb ik een vraag aan meiden die ook gelijk na de pil zwanger werden. Ik heb nu dus geen enkel idee hoever ik ben. En ik moet wachten op de termijnecho.. Maar moet eerst donderdag over 2 weken naar verloskundige.
    Ik heb 13 aug mijn laatste pil genomen, 16 aug 1e dag van menstruatie en 19 september een neg. test gehad.
    5 oktober was de test wel positief en tussendoor heb ik geen bloedingen gehad. Wie oh wie, heeft zoiets ook meegemaakt, heeft er wel eens iets over gehoord?

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hoi Lique,

Durf niet goed te zeggen hoe of wat, maar vorige week heb ik zelf een negatieve test gehad en afgelopen zaterdag POSI, dus misschien heb je wel te vroeg getest. Aangezien je meteen zwanger bent na het stoppen van de pil, zou ik gewoon afwachten wat de VK zegt en voor nu de laatste ongi aanhouden. Mocht je langer of korter zwanger zijn dan zien ze dat wel bij de VK.

Liefs,
    Duveldraakje

3. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
  4. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Ik zelf zou rekenen vanaf 16 augustus....dan ben je dus nu 2+ maandjes zwanger.
    Misschien iets korter als je een eventueele late eisprong zou hebben gehad.
    Toen ik van mijn dochter zwanger raakte was dat ook in de eerste ronde.
    Dus ik stopte met de pil....kreeg m'n eerste bloeding en daarna niets meer.
    Toch teste ik pas 7 weken later positief.
    Ik was dan ook meteen 7 weken zwanger.
    Dus dat zou dan bij jou ongeveer hetzelfde geval moeten zijn als ik je verhaaltje zo lees.

Heb het even nog uitgerekend...als de 16e augustus je eerste dag was van je laatste menstruatie zou je bevallingsdatum zijn 25-5-07 (bij een cyclus van 30 dagen)
    Dan had je officieel vanaf 15 sept. positief kunnen testen. (wat bij jou dus niet gebeurd is)
    Dan teste je zo'n 3 weken overtijd pas positief.

Ik blijf bij mijn mening dat je dus een stuk langer zwanger bent....omdat mij hetzelfde is overkomen met m'n dochter.

5. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Bedankt voor de reacties! Wel een beetje wat ik hoopte! Als ik het op sites invul zit ik nu in de 7e of 8e week. Zou mooi zijn, we wachten af en zal binnenkort mijn banner eens aanpassen.
    gr Angelique

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ik denk dat je het echt pas weet als je de echo hebt gehad. Ben door de pil heen zwanger geraakt en ze dachten ook dat ik al een maand verder was wat niet zo bleek te zijn. ik zou gewoon op je echo wachten.

Share This Page