Hebben jullie dit ook? En oplossing...

Discussion in 'De lounge' started by Dahlia, Apr 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Oh gatverdamme!! Wat een ranzige collega had jij! Ik vind dat zo ongelofelijk asociaal!

Kan me voorstellen dat je er gevoelig voor bent geworden. Ik kan er zelf niet tegen, als mensen boter uit een kuip pakken, zo'n grote lik, hun boterham smeren en dan wat ze overhouden terugsmeren aan de rand van het pakje :( Sowieso met elk smeerbaar beleg vind ik dat gewoon echt smerig!

Wat de andere meiden al zeiden: plakken beleg nemen met een vorkje erbij. Van smeerbaar beleg heb je allemaal kleintjes tegenwoordig! Dus: jam, chocopasta, hagelslag, pindakaas, honing enz. Heel makkelijk! En anders maak je toch inderdaad van te voren belegde broodjes klaar? Koop je van die zachte en harde bolletjes en beleg je het zelf met kaas en worst enzo!

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dat vind ik dus ook smerig. Mijn schoonvader heeft daar echt een handje van. Die boter ziet er dan ook niet uit.

Als ik één keer in de zoveel tijd weleens een broodje kom eten tussendemiddag bij mijn schoonouders, dan zet mijn schoonmoeder altijd een nieuw kuipje boter speciaal voor mij neer, die weet er wel vanaf dat ik het zo goor vind. :)

3. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    3,133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hoi! Ik vind het ook vies hoor, maar ik stoor me er wel iets minder aan. Behalve dat met het beleg.... ik heb ooit een ex gehad die zo met de boter nog aan zijn mes de pindapot indook. Getsie!! Of dat er na een week schimmel op je boter zit omdat iemand (3x raden wie) er met de chocopasta of jam ingezeten heeft. Heel vies! Je zou voor lunch bijv. soep kunnen maken. Lijkt het alsof jij onwijs je best voor hen doet en helemaal niet alsof je bang bent dat ze vieze dingen met je beleg doen :) Worstebroodjes vond ik ook wel heel goed gevonden. Voor het ontbijt hebben ze ook croissantjes met vulling of cruesli ofzo.
    Iets eerlijker zou zijn om het gewoon te zeggen wanneer ze het doen en dat je het vies vindt, maar ik weet niet hoe aanspreekbaar jouw familie is. Als je denkt dat ze zich er niks van aan zullen trekken zou ik het hele gedoe vermijden met handig voedsel :) Sterkte!!

4. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Ik heb het ook... Ik zorg idd altijd voor belegde broodjes, soepje erbij (lunch). Staat leuk en ik heb schone potjes.

Bij verjaardagen hierin huis ga ikzelf altijd ff met een smoes naar boven, om vervolgens daar naar de wc te gaan. Aan het einde van de dag maak ik dan de wc beneden weer grondig schoon en is het weer klaar.

Ik heb het juist heel erg als ik bij mijn ouders ben, die zijn echt niet netjes en hygienisch... helaas... Ik eet daar alleen iets als ik zelf een verpakking kan aanbreken. En anders heb ik gewoon geen honger... Ik kan het helaas niet met mijn ouders bespreken, die vinden dat ik niet zo moet zeuren. Ik ben er ook groot mee geworden...

Share This Page