hallo meiden, Ik ben marian en ben nieuw hier. Lees al wel een tijdje mee maar heb me nu ook maar eens aangemeld. Wij zijn nu ongeveer 11 maand aan het proberen om zwanger te worden en volgensmij is het deze maand raak. Ik heb vele malen mijzelf voor de gek gehouden en steeds maar weer gedacht dat ik zwanger was, en dan kwam de menstruatie ineens weer opzetten. Deze maand had ik zo sterk het vermoeden dat ik zwanger was, mijn cyclus is altijd netjes rond de 28 dagen, vorige maand werd ik op 10 februari ongesteld, dat zou betekeken dat ik gisteren ongesteld zou worden. Dat is niet gebeurd, wel heb ik zere borsten maar die heb ik altijd voordat mijn Nod eraan komt. Dus daar wordt je ook niet meer wijzer van haha. Maar, ik heb sinds gisteren echt buikpijn en een beetje een ongesteldheidsgevoel, dus ik loop steeds naar de wc om te kijken maar er is geen bloed te bekennen! dit ken ik niet want normaal als ik krampen voel en ik ga naar de wc en veeg met het papiertje erlangs dan zit er al iets bloed aan, en dit keer helemaal niet! Zou het dan toch zo zijn dat mijn gevoel het juist heeft? Wie kent dit ook? Groetjes van Marian26
ik had bij mijn beide zwangerschappen het gevoel zwanger te zijn en het klopte ook. helaas heb ik 1 keer een miskraam gehad. ik voelde mij niet veel anders maar wist het gewoon, had wel wat kriebeltjes in mijn onderbuik. ik hoop voor je dat je gevoel deze keer klopt!
Jep, dat kramperige gevoel herken ik wel. Ik heb dat met vlagen. Mijn borsten doen ook super zeer...vele malen erger dan bij een menstruatie. Toch kan je hier allemaal niks van zeggen in jou geval...omdat het alle kanten nog op kan. Ik zou gewoon een testje doen, dan weet je het zeker! Succes Elmo
hey dames, Ik hoor wel meer dat het kramperige gevoel erbij hoort. En ik ga morgen een test doen maar is dat dan niet te vroeg? en welke test kan ik het beste halen? groetjes van Marian26
Hoi marian.. Bij mij duurde het ook even een paar maanden voor het was gelukt.. Ik tesde dus heel veel en mijn test had ik gedaan toen was ik pas 4 weken zwanger Dus zou het gewoon doen als jij je er prettige bij voelt heel veel su6 van mij... ik haalde gewoon die van trekpleister Groetjes brenda
Ik hoop voor je dat je gelijk hebt! Volgens mij maakt het niet zoveel uit wat voor test je gebruikt, maar ik gebruik (als ik zeker wil weten) de clear-blue. Laat je het wel even weten?
Hoi Marian, Ik had dat gevoel ook, hoor. Maar ook het gevoel alsof ik ongesteld moest worden, had dus al geroepen tegen vriend van "nee helaas deze maand weer niet, want ik voel mijn menstruatiekrampen", deze bleven aanhouden. En na 5 dagen overtijd (ja wilde mezelf niet weer teleurstellen) toch een test gedaan en ja dat was 6 maanden terug Meid ik hoop het voor je en ik duim voor je. Laat je het nog even weten? Liefs Cindy
Hoi Marian, Ik had ook het idee dat ik weer ongetseld ging worden. Krampen en zere tepels. Maar toen bleek ik zwanger te zijn! Is inmiddels alweer een hele tijd terug, ben al aan het aftellen.... Ik hoop voor jou dat je zwanger bent! Veel succes
hallo meiden, Ik laat het morgen weten als ik heb getest en denk dat ik 2 tests koop van clear bleu. spannend maar toch denk ik dat ik juist zit met mn gevoel! we zullen het zien! Enne de dames die al zwanger zijn gefeliciteerd! en degenen die nog zwanger willen worden Succes! groetjes van Marian26
Hoi Marian, Ik hoop echt voor je dat het raak is en ben nu toch wel heel benieuwd naar de test morgen! Ik had in het begin ook hele erge zere borsten, maar kon me niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn, want ben namelijk gewoon nog ongi geworden. Pas toen de ongi daarna weg bleef ben ik een test gaan doen en jawel het was raak! Ik ben in September vorig jaar met de pil gestopt, dus dat was toch wel best snel, want ben vandaag 19 weken zwanger
Ik herken het heel erg van mijn 1e zwangerschap, die krampen en dan toch niet ongesteld worden bij de 2e wisten we allebei dat het meteen raak zou zijn, geen idee waarom. Heel veel succes met testen!
hi meiden, Ik weet niet hoe het kan maar ik weet bijna zeker dat het raak is! heb een heel gek gevoel en de hele dag al krampen en geen bloed.. dat heb ik nog nooit gehad. ik laat het morgen weten! bedankt meiden! Groetjes van marian26
Had die ongesteldheidskrampen ook telkens braaf als ik ongesteld werd, maar laatst voordat ik positief testte ook....en soms zelfs nu nog .....dus zegt allemaal niks....veel succes met testen morgen...dat is het enige wat je nu kunt doen.
Hey Marian heb het net allemaal gelezen, heb je al getest? (ben niet nieuwschierig hoor ) hahaha jessica
Nou meiden, Mijn gevoel was weer eens helemaal fout! Ben vandaag ongesteld geworden helaas. nu zitten we in ronde 12! voel me zwaar klote maar ja! groetjes van marian26