Hebben jullie dit ook gedaan?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jucade, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. midushi

midushi Niet meer actief

ik wou dat ik wat minder had gekocht had al zoveel gekocht dat ik niet echt meer wist wat ze konden koppen dus kwamen veel met knuffels aan die ik neit meer kan zien
    op den duur heb ik gezegd doe maar een cadeaubon als ze vroegen wat ik wou

2. Niet meer actief

nou als mensen aan mij vragen wat ik wil zeg ik altijd cadeaubonnen!

ik hou vaak niet van de spulletjes/kleertjes die mensen cadeau geven (als ik iets niet leuk of mooi vindt gebruik ik het ook niet en dat is dus zonde)

maar uit mezelf zoiets vragen zonder dat zij erover beginnen dat zit niet in me, te trots voor!

3. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    sommigen vragen wat je witl hebben aan hun zeg ik het gewoon en sommigen gebruiken hun eigen fantasie
    ik vind alles best

4. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    de oplossing hiervoor..... als je wel graag bepaalde dingen wilt hebben en niet alles dubbel enzo...

www.lijstje.nl

daar kun je oa een kraamlijstje maken en kunnen mensen zelf bekijken wat ze leuk vinden en afstrepen wat ze gekocht hebben zodat je het niet 2, 3 of meer keren krijgt. Echt ideaal. En als je dan zelf nog eens wat wilt toevoegen dan zie je niet wat er al afgestreept is, dus blijft het wel een verrassing wat je krijgt.
    Ik gebruik het al heel wat jaartjes als verjaardagslijstje echt ideaal!

5. bianca33

bianca33 Lid

8 jan 2007
    72
    0
    0
    Als mensen het vragen, waarom zou je hier dan niet eerlijk op antwoorden. Dan krijg je iets wat je graag wil hebben en anders misschien iets wat je al hebt, niet mooi vindt ofzo.
    Binnenkort ben ik jarig en als mensen vragen wat ik wil hebben dan zeg ik wat dingetjes die ik nog niet heb of een bon van prenatal ofzo. Het is aan hen om daar iets van te kopen of zelf iets te verzinnen.
    Ik vind het zelf ook prettig als iemand aangeeft wat hij/zij wil hebben, dan weet je zeker dat ze het leuk vinden.

groetjes
    Bianca

Deel Deze Pagina