Wij hebben katten, de buren hebben katten, de buren daarnaast hebben katten, je snapt het al, er zijn hier heel veel katten. En die beesten poepen in onze tuin . Dat is nooit echt een probleem geweest behalve dan dat ik het enorm smerig vind maar nu hebben we een ondernemende dreumes die heel graag naar buiten wil. Nu willen wij de tuin voor hem wat veiliger maken zodat hij buiten kan spelen. En ik wil dus niet dat hij in de border gaat. Maar hou zo'n klein ding maar eens tegen . Hij vindt dat natuurlijk prachtig. Nou had ik al bedacht om een zandbak voor hem neer te zetten. Maar is er ook een manier om de kleine en het allerliefst ook de katten uit de border te houden?
Vies he die katten die je tuin onderschijten?! Ik zou zeggen neem een hond en leer hem die beesten te grijpen. Werkt hier prima, er komt geen kat meer in de tuin! Ik heb ook wel eens gehoord dat koffieprut strooien helpt. Maar dan zit je kindje daar weer in te wroeten dus das denk ik ook geen oplossing...
Ja, idd koffie strooien. Maar je hebt bij de dierenwinkel volgens mij ook iets dat je in de tuin kan strooien. Wij hadden het in de zandbak...(jak!) en hebben eerst maar al het zand vervangen. Voor de border zou ik dat ook doen, ook al haal je de katten er weg en de poep eruit, het blijft vies... (toxoplasmose oa)