Leuke vaderdagknutsels (bovenbouw basisschool). Ideeën gezocht!

Discussie in 'De lounge' gestart door maria80, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Ik sta voor de klas op een basisschool in de bovenbouw. Wij knutselen altijd iets voor moederdag en vaderdag op school. Er moet dus ook weer iets geknutseld worden voor vaderdag! Maar mijn inspiratie is even helemaal op......
    Wat heeft jouw man/vriend gekregen voor vaderdag gemaakt door een bovenbouwleerling? Misschien kan ik zo wat ideetjes opdoen!

Alvast onwijs bedankt.

(ik zat eerst te denken aan iets van het EK, maar daar twijfel ik nu erg aan!)

2. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ben ook juf en wat ik weleens maakte, was een papierenhouder/servethouder van halve wasknijpers. Die kan je dan nog een cool kleurtje geven......en voila!
    Bekijk bijlage 251644

3. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Die heb ik ook eens gemaakt! Bedankt voor je reactie. Ik hoop dat er nog vele ideeën komen!

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik heb groep 3/4 dus daar heb je vast weinig aan haha, maar in de bovenbouw hadden ze zo'n bord als baby on board maar dan met papa aan boord of iets van ek, met van die zuignapjes, die kwamen van de xenos. Kind van mijn gastouder had in gr 7 een klusdobbelsteen gemaakt, dus zelf kubus en dan dingen om papa te helpen erop...

5. Greyhound

Greyhound Actief lid

27 feb 2012
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet niet of je 5,6,7 of 8 hebt en of de kinderen echt al groot zijn of stiekem ook nog wel een beetje jonger...

Kleine projectjes die het bij mij altijd goed doen. Vaderdag zeilt altijd tussendoor bij ons, in de laatste drukke periode (sportdag, schoolreis, ect) dus vaak niet veel tijd.

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Afgelopen jaren hier:
    Mooie foto van kind op spiegelende achterkant van CD.
    Pot met zonnebloemplant, kaartje met foto van kind 'jij bent mijn zon'.
    Potje met zelfgekweekt plantje (ik geloof afrikaantje of vlijtig liesje) en kaartje met foto en 'onze liefde blijft groeien'.
    Witte mok (moesten ze van huis meenemen) beschilderen met porseleinverf (Let op: niet in afwasmachine zetten!)
    Zelfgeknoopte sleutelhanger.

7. Tamireya

Tamireya Actief lid

25 mei 2012
    492
    0
    0
    Heb afgelopen vrijdag mee geholpen tijdens het stippenbord omdat ze tijdens de techniek stip het vaderdagskado gingen maken.

Dit jaar krijgt papa van onze oudste (groep 5) een pennenhouder gemaakt van hout.

Deel Deze Pagina