Hebben jullie dit ook? Zwangerschapsverschijnselen voor NOD?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ellen198803, 25 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen198803

14 nov 2012
    88
    0
    0
    huisvrouwtje
    Arnhem
    Hoi meiden!!
    ik heb al ongeveer 2 weken last van zwangersschapsverschijnselen...heel veel misselijk, pijnlijke borsten, veel honger, heel moe...heb nog geen test gedaan kan pas a.s woensdag, maar ik heb totaal geen zin om te vrijen met mijn vriend...ik raak nergens opgewonden van, voor de grap een filmpje gekeken maar niks...me vriend me laten verwennen, door eerst te masseren etc...maar niks helemaal niks geen zin....dit is voor mij helemaal nieuw en vindt het een beetje eng...of is dit normaal bij zwangersschapsverschijnselen? Misschien een rare vraag, maar ik dacht op dit forum kan dit best!

2. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    Hier kan dat zeker!
    Ik weet toen ik zwanger was, was de zin ook op de ene op de andere dag weg...
    Normaal kan je ook nu al testen hoor.
    Misschien dat er dan een last van je afvalt en je wel beter kan ontspannen... Als je idd al zoveel symptomen hebt, zou het wel redelijk duidelijk moeten zijn! ;)

3. Liekj

Liekj Niet meer actief

ik heb hetzelfde, totaal geen zin in..

misschien toch vast een testje doen?

4. Ellen198803

14 nov 2012
    88
    0
    0
    huisvrouwtje
    Arnhem
    Ja dat dacht ik ook haha! wil heel graag zwanger zijn...maar ben ook best bang tegelijk! Maar het beste testen is toch sochtends? Of maakt dat niks uit?

Gelukkig is het normaal, scheelt voor mij weer haha

5. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    Het testje hoeft niet speciaal smorgens te zijn.
    Als ik overdag test, drink ik niets en wacht ik 4u.
    Normaal is 3u ook goed maar vind het voor mezelf een geruststelling dat ik na 4u test en niet achteraf kan liggen piekeren of ik wel lang genoeg heb gewacht :D spannend!!!

6. Ellen198803

14 nov 2012
    88
    0
    0
    huisvrouwtje
    Arnhem
    Net een test gedaan...negatief, ik denk toch te vroeg, woensdag ochtend is mijn NOD dan test ik weer! wij geven niet op ! :)

7. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    he? Das raar :( maar idd geen bloed geeft moed! ;)

8. Ellen198803

14 nov 2012
    88
    0
    0
    huisvrouwtje
    Arnhem
    vindt ik ook! Maar gewoon wachten tot woensdag ochtend! En anders bel ik de dokter wel, als ik dan nog niet ongesteld ben en niet zwanger ben...voor inwendig onderzoek ofzo...is anders toch wel raar!!

9. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Ik heb ook geen zin in seks meer nu in zwanger ben terwijl ik eerst echt elke dag seks wou.

10. Ellen198803

14 nov 2012
    88
    0
    0
    huisvrouwtje
    Arnhem
    gek is dat he? Ik heb ook om het uur harstikke honger!! En ben en blijf misselijk...als ik dan wat gegeten heb zakt het weer, maar naar een uur komt het weer...en kan wel een half jaar slapen. zo moe!

11. lb1985

lb1985 Actief lid

2 feb 2013
    109
    0
    0
    Ik run een eigen zaak. Groothandel en opleidingsin
    Ik zit nu 5 dagen voor nod, heb eigenlijk niet zo veel last, wat duizelig en lichte krampjes, alleen sinds een dag een heeele droge huid?? iemand ervaring mee? heb ik normaal nooit last van :(

12. chantie07

chantie07 Actief lid

29 jan 2013
    390
    3
    18
    Ik werk
    Ik heb ook al week last van zere borsten en tepels....misselijk hele dag...steekjes in onderbuik...lage pijn in onderrug...zondag zou ongi moeten worden

13. chantie07

chantie07 Actief lid

29 jan 2013
    390
    3
    18
    Ik werk
    Oja had last van witte afscheiding. ..erg nat (sorry dat zo neerzet)

14. shy girl

shy girl Bekend lid

30 jan 2013
    642
    0
    16
    werk, skaten, en onze kinderwens proberen te vervu
    rotterdam
    ik heb minder zin in seks sinds paar dagen..
    ben normaal juist van kom naar bed jij vriendlief!
    nu echt niet
    we doe. het nog wel omdat vriendlief het ook leuk vind
    maar soms denk ik aub laat me slapen. voel me ook veel moeier nu paar dagen.
    en dag19was me eispronf zit nu 7 dpo.
    eergister roze verlies gehad. roze slijm maar geen ongi!
    nu niks meer
    ja wittig doorzichtig waterig slijm!?
    nog hoge temp die schommelt tussen 36.8-36.7 36.8 steeds. en misselijk met vlagen en buikkrampen en steekjes. werd vannacht wakker met een hevige geborrel in me buik van minstends 5 seconde aan eenstuk door! en borrelt sinds paar dagen veel
    ook duizelig en soms gaat me hart ineens sneller gaat. en soms doet zitten ineens een steek in me baarmoeder/vagina
    meer plassen maar absoluut geen pijn.
    heb vaker een blaasontsteking gehad dat is t zeker niet.
    en zere tepels. nu wel iets minder

zou het raak zijn?
    als het raak is. zijn dit me symptomen

15. Fae

Fae Niet meer actief

Spannend al die kwaaltjes bij jullie hier in dit topic :D mijn nod is ook over enkele dagen, maar voel verder bijna niets :D

16. Ellen198803

14 nov 2012
    88
    0
    0
    huisvrouwtje
    Arnhem
    Shy girl die kwaaltjes heb ik ook! Morgen ga ik opnieuw testen...wil vandaag ook wel doen maar ben bang voor nega uitslag..ik hoop ook zo dat het raak is! Ook voor ons beide! Mijn vriend vindt het niet erg om niet te vrijen, hij wil niet vrijen als ik niet geniet, en dat misschien 9 maanden lang? hmmm ook wel sneu voor de mannen toch? :p maar ze krijgen er waarschijnlijk als het raak is, wel iets moois voor terug :)

17. femmie123

femmie123 Lid

26 feb 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi allemaal,

Ik kom hier voor het eerst,
    vandaag ongi geworden, helaas pindakaas, had nog wel zoveel verschijnselen (dacht ik hihi)
    op naar de volgende maand!!!
    Ovuliatie testen weer besteld...
    Het is wat allemaal, het houd je maar bezig deze hele dag!!

18. Ellen198803

14 nov 2012
    88
    0
    0
    huisvrouwtje
    Arnhem
    Wat jammer meid! En welkom hier! Op naar jou nieuwe ronde! Altijd blijven proberen en niet opgeven! :)

19. femmie123

femmie123 Lid

26 feb 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het wel eens leuk om er over te babbelen,
    nu bespreek je het alleen met je partner, en daar heb je ook n iet altijd zin om alles mee te delen, en veder weet niemand het hihi!
    Nee we geven zeker niet op... sinds een aantal maanden heb ik een onrelematige cylus, heel raar, 1e cyclus 3,5 week, en deze cyclus was 4,5 week, dus totaal wel 8 weken, net of ze verdeeld zijn hihi!!
    Heb nu tarwekiemolie, ze zeggem dat dit de cyclus regelmatig maakt, en innetsteling bevorderd???
    Iemand ervaring??

20. Ellen198803

14 nov 2012
    88
    0
    0
    huisvrouwtje
    Arnhem
    20130226_112225.jpg

Net toch maar getest...kon het niet laten, helaas niks...morgen is mijn NOD...dus ik ga maar wachten tot zaterdag (als ik dan nog niet ongesteld ben wat ik niet hoop :p)...mijn vriend zei ook dat dat beter was, nu heb ik geen testen meer in huis dus haal vrijdag weer deze twee voor 5 euro bij de kruidvat! erg fijne testen!

Deel Deze Pagina