Ik heb het alleen op mijn bovenbenen, niet op mijn buik, ik doe ook wel elke avond bindweefselmassage (heb daar een cursus voor gedaan). Ik heb dat alleen op mn buik en borsten gedaan, benen had ik niet zo aan gedacht... Ik geloof niet in scrubben en zalfjes, de strepen komen doordat je bindweefsel scheurt.
dat stond dus ook op die site! ik ga het dus wel proberen! er stond dat het ff gevoelig was... maar voor dat ik zwanger werd ben ik iets dikker geworden en toen kreeg ik strai aan de zeikant van me zei en die blijven ook rood!
Ach.. bij mn eerste zat ik al gelijk zo onder dat ik n hangvel na de zwangerschap ervan overhield.. en nu van de 2e trekken ze horizontaal over me lijf. Dus als t er maar n paar zijn.. wees gezegend. Ik heb n correctie moeten ondergaan erdoor en zal t hoogst waarschijnlijk weer moeten.. je moet er wat voor over hebben
Ik heb vanaf ongeveer 8 weken zwangerschap elke dag 2 keer gesmeerd.....Ik geloof dus echt niet in smeren, want nu met 25 weken zwangerschap zit mijn buik vol met straie......Ik baal er ook flink van en kan wel janken, maar aan de andere kant, het is voor een goed doel......
Hier van de week ook de eerste straie ontdekt...verschrikkelijk Gelukkig zit t alleen nog maar op mn bovenbenen/ billen.. hopelijk blijft dat zo.....En smeren helpt idd niet! Ik ga toch maar eens scrubben/masseren dan..en hopen dat t zich niet verder verspreid...