gevoelige schaamlippen...!!!!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door samantha1985, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

hoi dames en of heren hahah

ik heb net een uurtje of 2 gelee gedouche
    en sins ik onder de douche vandaan ben gekomen heb ik last van me schaamlippen....!!!!!
    ik heb me gewoon afgespoeld dus geen schampoo of body gebruik omdat ik dat gister al gebruik heb... douche namelijk elke dag en elkedag schampoo gebruiken is niet goed voor mij haar namelijk
    en had ook ff geen zin om me body te doen dus was echt gewoon hooguit 10 min eronder ff alles afgespoeld omdat ik best wel warm had namelijk...

de meeste zullen dan denken gelijk aan blaasontsteking maar dat is het niet want pijn bij het plassen heb ik niet of wat dan ook...
    is alleen echt de lippen die pijn doen en me broekje zit ook niet te strak want die heb ik al een maatje groter ivm met straks die grote lappen die ik moet dragen....

heeft iemand dit ook gehad of herkend iemand dit van iemand....

2. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Ik heb hier ook last van gehad, geen idee waardoor dit kwam..
    Wel heel vervelend!
    Succes ermee, gaat vanzelf weer over;)

3. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik herken het niet. Ik weet wel dat het hele gebied daar veel sterker doorbloedt is en daardoor gevoeliger kan zijn. Misschien dat de douchestraal een verkeerd plekje geraakt heeft ofzo?

Hopelijk is het morgen gewoon over, welterusten alvast!

4. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik hoop het want is niet prettig zitten namelijk haha....
    en als morgen nog niet over is bel ik ff onder spreekuur na de verlos toe...

Deel Deze Pagina