Hoi dames, Ik zat net wat te surfen in de lounge en zag de handtekening (verhaaltje / banner etc. dat onder je getypte berichten staat) van Devilschase. Ik moest zo lachen! Welke handtekening vinden jullie leuk / origineel en waarom?
Ik zag je titel en dacht direct Devilchase...maar je bent me voor. Ik vind die van (ik weet niet meer hoe zij heet) maar volgens mij heeft ze er staan: Hare Majesteit Valerie Louise.....Vind ik ook een hele leuke!
Ik vind die van Katalaya of zoiets ook wel grappig. In haar onderschrift staat: [Hier had uw advertentie kunnen staan] Haha, hoe kom je erop?
Uiteraard zijn er ook ontroerende handtekeningen. Ik word altijd een beetje sip van de handtekeningen waarin te lezen is hoeveel moeite mensen moeten doen om zwanger te worden.
Die van devilchase vind ik echt geweldig idd. Verder let ik er niet heel erg op wat er bij wie staat.
de onderschriften met hoelang mensen voor een wondertje bezig zijn blijven mij het meest bij en zetten mij ook weer met 2 benen op de grond. de leukste vind ik van female (dacht ik) van die man veranderen
Ik vind die ene heel erg leuk ( weet ff zo snel niet van wie die is ) maar daar staat een grote banner met heel groot erin '' Ik krijg al (x aantal tijd) FV '' of zoiets, weet niet meer precies de tekst maar vind het zo'n goede tegenhanger tegen alle BV banners ..
Ik weet ook niet meer van wie maar ik vond deze zo leuk: Moe van mijn reacties (ofzoiets) sms reactie uit naar... hihi
jep, ik heb ook al gezegd bij een evt. volgend beebje, komt die er bij mij zeker onder, een hele leuke vondst.
zo hallo he, mijn handtekening valt wel op kennelijk. Die van; Natuurlijk moet je een man nemen zoals hij is. Maar je moet hem niet zo laten. die had ik eerst in mn handtekening staan...