bloedverlies bijna 9 weken.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door noel82, 25 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Hallo,
    Ik ben op de zorgen.... lekker begin 1e kerstdag. Vanmorgen met naar toilet gaan had ik 1 malig wat bloedverlies bij afvegen.
    Nu inde namiddag blijft het toch redelijk doorvloeien. Heel dik donker rood bloed :$

Ik ben na tp 2 cryo's zwanger geworden. Nu is er 1tje die het super doet, het andere is gestopt met 3 weken. Dat zakje is er nog wel maar wel aan het slinken. Het kan oplossen maar er ook afkomen en dan maar hopen dat het de goeie niet meeneemt. Dit is mijn 5e zwangerschap en heb 1 dochter. Word gek van de stress, heb vanm gebeld en kon gelijk op echo komen. Er was nog hartaktie, maar de arts zei ook als ik blijf vleoein aknhet alle kanten op....

Iemand hier met een beetje een positieve ervaring ofzo??

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Ooooh wat vervelend..... als er bloed verlies is kan het altijd twee kanten op.... laten we hopen op een kerst wonder voor jullie sterkte

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Mijn zus heeft iets van 2 weken aardig bloedverlies gehad, geloof met een week of 7 tot 9 weken, ondertussen is ze nu als ik het goed heb 34 weken zwanger. Was zeker stressen, maar gelukkig stopte het vanzelf weer en is dat goed gekomen. Sterkte!

4. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

ik heb ook rond die tijd bloedingen gehad en heb nu een zoon van 9 maand. en ik heb het volgehouden tot 1 weken en 1 dag.
    ik moest toen rust houden, helemaal rust mocht af en toe het huis even uit. probeer je echt rustig te houden.
    sterkte

5. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Noord-Holland
    Hier van de 7e t/m de 14e week heftig bloedverlies (= op een gegeven moment opvangen met kraamverband). Vk vermoedde ook de miskraam van de helft van een tweeling. Kans op een miskraam (idd de gezonde vrucht die meegetrokken kan worden door het bloedverlies)was 50/50. Ik moest rust houden. Niet dat je daarmee een miskraam voorkomt, maar je je baarmoeder is al overprikkeld door het bloedverlies, dus rust voorkomt wel dat je je slecht gaat voelen t.g.v. het bloedverlies. Ik hoop voor je dat de kleine blijft zitten waar het zit!

6. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Ik heb gedurende mijn hele zwangerschap regelmatig bloedverlies gehad. Extra echo's en controles wezen elke keer niets uit. Dus geen oorzaak kunnen vinden en inmiddels mama van een dochter van bijna 2!

Wel had ik sowieso vaak tussentijdse bloedingen tijdens pilgebruik.

maar bij mij dus uiteindelijk allemaal goed gekomen!! Succes!!

7. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    dank jullie wel voor jullie lieve dingen. Het beeld van zwangerschap en bloedverlies gaat gewoon niet samen.

Vandaag wel verlies maar niet zo dik en veel als gister. Idd maar beetje rust houden, ik moet vanavond, vann en moren werken en denk dat ik me voor de dag maar ziek meld. De av/nacht mag ik thuis anaf de bank werken. OP het werk weten ze nog niks maar ik kan altijd griep hebben he... Pff maar je schrik wel verschrikkelijk.

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ik zou ook lekker thuis blijven hoor! lekker rustig aan, als het ene vruchtzakje wat niet goed was nu weg aan het gaan is moet je gewoon rustig aan doen zodat het zo min mogelijk kans heeft dat het het goede mee neemt..

er zijn zoveel mensen ziek dus voel je niet bezwaard!!

9. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik zou me ook ziekmelden bij mijn werkgeven.
    Ik zou echter wel de ware aard vertellen.
    Als je nl met griep ziekmeld krijgt je werkgever 70% vergoed vanuit het uwv, word je ziekgemeld ivm zwangerschap, krijgt je werkgever 100% vergoed.

En natuurlijk waanzinnig veel sterkte gewenst, hopelijk blijft de goede beeb lekker warm zitten waar ie zit!!!

10. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Doe inderdaad rustig aan. Hier bloedingen gehad met 8, 12 en 16 weken en inmiddels 30 weken zwanger dus het kan echt goed gaan. Moest wel bij elke bloeding rustig aan doen van de gyn

11. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Heb me vandaag ziek gemeld. Ik werk alleen op dinsdag en nachten en mijn contract loopt 1 feb af dus hou het liefst zo mogelijk stil dat ik zwanger ben. En buiten dat vertel ik het liever pers als tel. Morgen weer controle julie horen het wel, vandaag alleen beetje bruin dus het minderd weer...

Deel Deze Pagina