Hebben jullie dit ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door UmmAbderrahman, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Nou op m'n werk lijkt wel een epidemie te heersen, maar ik ben immuun voor het virus. :(
    Het valt me ook op ze dat allerlei babyreclames/ reclames over zwangerschapstesten expres uitzenden wanneer ik zit tv zit te kijken. ;) Ik weet niet hoe ze het signaleren maar...

Ik weet ook dat het een kwestie van weinig tijd is voordat vriendinnen gaan melden dat ze zwanger zijn. Al hoop ik het van eentje ik het heel erg, zij is nl. al eeuwen bezig.

2. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Ja hier nog een die met jaloerse oogjes kijkt naar alle zwangere mensen en kleine beebjes. Hoor echt van de een na de ander dat ze zwanger zijn.
    En ik weet dat ik nog niks te klagen heb, ben pas een aantal maanden bezig. Maar wil al kinderen sinds ik 12 ben, dus voor mijn gevoel ben ik er al jaren mee bezig :)
    Maar ja gewoon stug geduld hebben. Voor ons niet zwangeren komt t hoop ik ook allemaal goed :)

3. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Heel herkenbaar. Ik hoef maar ergens heen te gaan of ik zie zwangere vrouwen of baby's. Ook hoef ik maar tv te kijken of reclamefolders of een tijdschrift open te slaan en zie ook dingen wat gerelateerd is met zwanger zijn of baby's. Ook mensen van vroeger die ik via facebook ofzo tegen kom die in verwachting zijn of kinderen hebben. En dan vaak van mensen waarvan je het niet had verwacht. Idd om gek van te worden.

Deel Deze Pagina