Wat een nacht....

Discussion in 'Zwangerschap' started by Roelieboelie, Jan 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roelieboelie

Roelieboelie Actief lid

Jun 27, 2013
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi mensen,

Wat een verschrikkelijke nacht achter de rug.. wil eigenlijk gewoon even klagen!:p Enorm verkouden, kan niet door mijn neus ademhalen , daardoor ook weer last van mijn keel (drooog).. en dan ligt mijn kindje ook nog eens dusdanig hoog dat ik het heeel snel benauwd heb, soms echt naar adem moeten snakken. Heb hooguit 2 tot 3 uur geslapen.. nog een puzzeltje gedaan, onder de douche gestaan.. rechtop in slaap proberen te vallen, niks werkt vannacht.

Ik hoop Echt dat onze kleine een beetje eerder komt dan de uitgerekende datum, want op deze manier trek ik het niet lang meer hoor! :p Herkenbaar voor sommige?

De kleine was ook actief vannacht.. en toen bedacht ik mij iets.. Zijn kindjes vlak voor de bevalling juist actief of rustig? vroeg ik mij zo even af. Hoe was dat bij jullie?

2. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    He jakkes. En dat terwijl je nu je rust wel nodig hebt. Heb je wel al verlof? Dan gewoon een dagje bankhangen.

3. Roelieboelie

Roelieboelie Actief lid

Jun 27, 2013
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, sterker nog ben 38 + 5, baby kan elk moment komen.. maar nog een beetje voorslapen zou fijn zijn;) Ik duik zo mijn bed weer even in:)

Share This Page